Sälja hojen

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Exup skrev:
Jag skulle lätt välj cash,då jag sålde min gamla Crx 99e så fick jag en postväxel,men tyvärr va den inte giltig när jag skulle lösa in den,han hade glömt att skriva på baksidan(resulterade till en massa krångel innan jag fick pengarna)Nu när jag köpte både hoj och bil privat så har jag alltid löst det med cash,ett par hundratusen är inte så mkt,100 tusenlappar =100,000:- :) :tummenupp

glömt skriva på baksidan??

jag har för mig att jag gick te banken å bad om en postväxel på 51000 utställd på han ja köpte bågen av bara.. sen när ja fick nycklar å allt så gav jag den te honom bara.. å behöll ena hälften

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
heimdal skrev:
glömt skriva på baksidan??

jag har för mig att jag gick te banken å bad om en postväxel på 51000 utställd på han ja köpte bågen av bara.. sen när ja fick nycklar å allt så gav jag den te honom bara.. å behöll ena hälften
Problemet va att det va Fredags kväll när han gjorde slagisaken,jag fick 10 000:- cash men när jag gick till Posten dan efter så va inte postväxlen giltig.Det resulterade till att han som köpte bilen fick åka 30mil för att skriva på checken för att jag skulle få ut cashen.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Exup skrev:
Problemet va att det va Fredags kväll när han gjorde slagisaken,jag fick 10 000:- cash men när jag gick till Posten dan efter så va inte postväxlen giltig.Det resulterade till att han som köpte bilen fick åka 30mil för att skriva på checken för att jag skulle få ut cashen.

gött att du slapp åka!

=)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha