sälja min Aprilia sxv

ducce749

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 1100S
Hej!

Jag går i tankarna att sälja min sxv 550 -06 har gått ca 60 mil. tänkte höra vad ni tror man skulle kunna få för den? har kollat på blocket men inte hittat någon begagnad där. Är inte säker på att jag vill sälja men känns som att jag inte riktigt har tid med 2 hojar, plus att jag sneglar mer och mer på Ducatis Hypermotard :D. Men vad tror ni, kan man få 75000:- kanske eller mer? har bytt olja filter enlig boken. Har dock inte mappat den ännu har varken haft råd eller tid till det.

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Hej!

Jag går i tankarna att sälja min sxv 550 -06 har gått ca 60 mil. tänkte höra vad ni tror man skulle kunna få för den? har kollat på blocket men inte hittat någon begagnad där. Är inte säker på att jag vill sälja men känns som att jag inte riktigt har tid med 2 hojar, plus att jag sneglar mer och mer på Ducatis Hypermotard :D. Men vad tror ni, kan man få 75000:- kanske eller mer? har bytt olja filter enlig boken. Har dock inte mappat den ännu har varken haft råd eller tid till det.

Är du jäkligt snäll och fjäskar lite för mig så kan jag ta den av dig för 35k..

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Hej!

75 låter lite för en ny kostar väll runt 95 och tror knappast din hoj har sjunkit 20 000 på 60 mil?:va 80-85?

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Hej!

Inte omappad? Varför inte?:va
Då går den ju inte bra?

Last edited:

Kulgan

När Kulgan vurpar hårdnar asfalten...
Gick med
6 May 2005
Hoj
Såld...letar nytt.
Vart bor du? Jag kanske köper den!

ducce749

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 1100S
Vart bor du? Jag kanske köper den!

Jag bor lite utanför Göteborg, en liten bit från Umeå hehe.

Jag har som sagt inte haft råd att mappa den ännu. Det är inte mycket pengar egentligen men det har varit mycket annat som kommit ivägen så det har varit mycket nudlar ett tag nu, och kokat om kaffet i filtret :tungan Men jag har inte märkt att den gått dåligt iaf, fast ok jag har inget att jämföra med alltså hur en mappad cykel går jämfört med en omappad.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Jag bor lite utanför Göteborg, en liten bit från Umeå hehe.

Jag har som sagt inte haft råd att mappa den ännu. Det är inte mycket pengar egentligen men det har varit mycket annat som kommit ivägen så det har varit mycket nudlar ett tag nu, och kokat om kaffet i filtret :tungan Men jag har inte märkt att den gått dåligt iaf, fast ok jag har inget att jämföra med alltså hur en mappad cykel går jämfört med en omappad.

STOR skillnad!!

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04

ducce749

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 1100S
Varför säljer du? Need for money?

Jag tror att dom har gått mellan 70 och 80ooo begagnade!

Jaa det är mest för att jag behöver pengarna. Tyvärr måste jag säga är en grymt kul hoj att köra! Men som sagt inte helt säker på att jag vill sälja ännu. Pengar är ju inte allt här i livet heller men tyvärr jävligt mycket!
Fick en dum tanke idag att man kanske skulle testa på bana med den:D . Finns det några banor runt eller i närheten av gbg där man kan testa på att köra?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
"ska bara..." innan du precis tänkt sälja den...
brukar inte sånt där sluta med att priset sjunker dramatiskt och köparen måste köpa ny plast? :tungan ;)

ducce749

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 1100S
brukar inte sånt där sluta med att priset sjunker dramatiskt och köparen måste köpa ny plast? :tungan ;)

hehe jo fast det är ju som sagt bara tankar än så länge. Och skulle jag klota så inte fan säljer jag den utan att ha bytt plasten innan iaf. Men vem vet man kanske blir så fast i att köra bana så man behåller den. Ser ju grymt kul ut ju!:D :yoparty

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011

Det beror ju på om man kan köra eller inte...

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
nej nej nej.
skicklighet har inget med "ska bara"-situationer att göra.
det är som när du går runt i huset/lägenheten med en macka, när/om du tappar den så lär du garanterat stå/tappa den på en (dyr) matta... :rolleyes: :huvet

Där har du helt klart en poäng... Dessutom landar den ju ALLTID med marmeladen neråt!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!