Sälja sporthoj? 45-60k?

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(
Jag behöver en sporthoj, helst en R1 till en polare, som behöver en IMORGON, tordag!

Vi hade sett ut en, men den såldes självklart ikväll... :(

R1:a i prisklassen 45-60k, klar att bara tuta och köra, tipsa gärna om någon ni vet om!!!

Skriv svar i denna tråd, kollar den ofta!

Önskemål: R1, max 4000 mil, ska vara i fint skick fysiskt, original eller inte så viktigt, effekten räcker ändå, drivpaket, däck osv ska räcka ett tag framöver...hyfsat nyservad och besiktad, så att man kan köpa och köra resten av sommaren...vi kan åka en bit, men inte mer än typ 10 mil...(bor i södertälje)typ uppsala, norrköping, flen, sthlm osv...

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Men det vara faan va svårt det är å förstå att man INTE annonserar i forumet!! :7peta
använd köp/sälj avdelningen

IronMike

Guest
rfb skrev:
2285049
Önskemål: R1, max 4000 mil
Har ingen som helst anl att sälja min.. Men får jag 63, som jag gav för den, så säljer jag. End för att köpa fabriksny hoj - då har jag lagt ut lite styvt 30 lax i delar bara 2006. Annars har jag den kvar och är supernöjd som jag är.

2001, uttagen 2002, 3200 mil, ny växellåda, ny koppling, nytt drivpaket, nytt svänghjul, nya däck!! (däcken har gått 20 mi) kalasbra däck -dunlop sportmax rr, finns inget bättre. Svart kåpglas, micron kolfiber burk, dynojet, kn filter, servad för inte så längesen "stor service". Oj glömde Nytt drivpaket! Allt e bytt som ska bytas, även besiktigad 2006, nästa är 2008 nånting... Jag har kört 1200 mil i år redan, så den hade gått 2000 ca, när jag köpte den i april.

Finns lite repor efter passagerare, lite skönhetsfel, döda flugor å sånt ;)

Nackdelar: lite skönhetsfel (aldrig omkullkörd eller så), dåligt med historik.

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(
Rasorblade skrev:
2285152 Men det vara faan va svårt det är å förstå att man INTE annonserar i forumet!! :7peta
använd köp/sälj avdelningen

Ledsen, förstår att man inte ska göra det, problemet var att denna forumdel är mest använd och vi behöver en hoj IDAG!

Hoppas det inte stör för mycket, ta bort tråden efter idag...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy