säljes??

Status
Ej öppen för fler svar.

AlfaGTV

Il Ducce
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Ducati 750 SS -92
Swedie, det funkar ju kanon ju!

Tycker det vart sketabra nu!
men Bulan har också rätt, det behöver inte vara så många underkategorier...
Ska man ha dem ska de vara kompletta ....

Nice Work Swedie!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tack!

Så det funkar sig nu? hoppas det.. nu tar jag och inaktiverar Annons delen på forumet :rolleyes:

Använd det nu!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Swedie skrev:
Tack!

Så det funkar sig nu? hoppas det.. nu tar jag och inaktiverar Annons delen på forumet :rolleyes:

Använd det nu!

Kan du inte se till att ha en länk från övriga "forumdelen" än enbart från första sidan?
Sen gillade jag inte underkategorierna under mc riktigt heller, ser hellre alla cyklar på en gång.

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Swedie skrev:
Okej! tror jag maste jobba lite pa den dar nya annonsmarknaden. Upptackte nu att jag behover forbattra det lite sa det blir mer anvandarvanligt..

Ni som sag det... vad ska forbattras?

jag vill byta over till det senare.. nar det ar battre.. :)

har du löst serverplats??

känns ganska lönlöst att uppdatera forumet när det ändå snart inte har en server???

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
oFFkeFF skrev:
Kan du inte se till att ha en länk från övriga "forumdelen" än enbart från första sidan?
Sen gillade jag inte underkategorierna under mc riktigt heller, ser hellre alla cyklar på en gång.

ser hellre alla? hur menar du? du ser ju alla om du väljer MC kategorin.

Jonne_boy... gör ingen skillnad. Förlorar inte data när jag flyttar databasen. Lugnt! :)

Dock en funktion som jag inte lanserat annu! Den kommer upp nar jag flyttat sporthoj.com till en ny server.

NinjaRob

Tidigare DesmoRob
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-6R -98
Skulle vara smidigt att kunna se alla annonser i en huvudkategori utan att behöva välja en underkategori. Tex. att kunna se alla hojar som är till salu utan att behöva välja ett specifikt märke.

Ducati finns inte som underkategori i motorcyklar men det är klart, inte fan vill väl nån sälja sin Ducce :D

Last edited:

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
Jag tycker att den nya annons sidan är bättre, men nu har jag ju inte varit medlem så länge...
Men med kategorierna så blir det lättare att leta efter prylarna man är ute efter...

Jag gillar i allafall den nya layouten på nya sidan....

:)

Tobbe

AlfaGTV

Il Ducce
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Ducati 750 SS -92
Länk till köpes

Finemang Swedie, ser bra ut..
Saknar dock en användbar länk till Köpes (och ev bytes) från första sidan... Måste söka för att hitta nåt som nån vill köpa...

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Det kan nog bli en bra funktion om du filar lite på den, men något som jag skulle uppskatta vore om det till varje annons finns en länk in till forumet som heter typ "kommentera denna annons" där frågor och liknande kan ställas.

På så sätt skulle den nya annonsfunktionen på ett smidigt sätt knytas ihop till forumet.

Sen borde du skala ner de bilder som du visar som tumnaglar på annonsdelens förstasida, som det är nu så laddas ju hela feta bilden in men visas bara som en minibild, det blir rätt krävande för folk med slöa uppkopplingar.

oXydex

Guest
Kan man inte ha en övrigt kategori eller ska det vara rena MC annonser på forumet enbart. Vet ju att det finns folk som vill kränga vidare gamla MC Bussar och jag har just nu en Resecheck somjag hade tänkt annonsera ut men svårt att hitta en kategori för det

/oXydex

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tack! ska fila lite på scripten.

En övrigt kategori? kanske "Övrigt MC". Jag vill inte ha Mobiltelefonannonser på sporthoj.com ;)

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Swedie skrev:
Tack! ska fila lite på scripten.

En övrigt kategori? kanske "Övrigt MC". Jag vill inte ha Mobiltelefonannonser på sporthoj.com ;)

Varför inte??
alltid kul om en hojåkare kan sälja nått till en annan hojjåkare och båda blir glada!

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in /usr/sporthoj.com/item.php on line 199

swedie

pilla fösiktigt på knapparna =)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024