crm skrev:nån som har nån ide på hur man kan göra?
crm skrev:jag tänkte skriva att ja gjort det. men ska på me cross styre och då är gaffelbenen ivägen. så vill helst sänka ner dem igen. men vi tänkte om man kapar gaffelbenen där uppe å gängar nytt borde funka men hur ofta har man en så stor gängtapp hemma. eller så stoppar man ner vinkorkar å sen tejp=)
Jo, iofs sant.crm skrev:ja tänkte bygga sj men klart de går bygga högre. men frågan e hur skönt e de att ha så högt? står upp 5 cm iaff och hur snyggt de blir
Som solid sa.. du sabbar de bara. Jag tror inte de finns nått annat vis än att byta gafflar.crm skrev:jag tänkte skriva att ja gjort det. men ska på me cross styre och då är gaffelbenen ivägen. så vill helst sänka ner dem igen. men vi tänkte om man kapar gaffelbenen där uppe å gängar nytt borde funka men hur ofta har man en så stor gängtapp hemma. eller så stoppar man ner vinkorkar å sen tejp=)
crm skrev:jag tänkte skriva att ja gjort det. men ska på me cross styre och då är gaffelbenen ivägen. så vill helst sänka ner dem igen. men vi tänkte om man kapar gaffelbenen där uppe å gängar nytt borde funka men hur ofta har man en så stor gängtapp hemma. eller så stoppar man ner vinkorkar å sen tejp=)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |