Sänka styret på en Kawa z1000sx

Micke Triumph

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2012
Hoj
Kawasaki Z1000SX -12
Naeij, de tog tills 18 på sig att lägga om däcken på hojen, pga de fick problem med nåt i verkstan, så det blev lite tajt att hinna upp till rörken. :gråta

Jo, det har ju hyfsat mycket med vad man väger att göra. Om du inte upplever den som mjuk är det ju skönt. Jag väger ju en skvätt mer än dig med mina 115. :näsblod

Ska banne mig gå upp i blå grupp nästa gång!
På onsdagar är det gruppkörningar från Fyris Torg 18.30 med start i morgon, ifall du är sugen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ska banne mig gå upp i blå grupp nästa gång!
På onsdagar är det gruppkörningar från Fyris Torg 18.30 med start i morgon, ifall du är sugen.

Min sambo har förbjudit mig att köra vidare i gul grupp pga att hon ska gå upp fårn grön. :crash
Ja, det hade kunnat vara intressant. För tillfället är min sambo på jakt efter en enduro, och tar med mig som testpilot på alla objekt, så svårt att vet ai förväg när jag är var. :näsblod

Micke Triumph

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2012
Hoj
Kawasaki Z1000SX -12
Min sambo har förbjudit mig att köra vidare i gul grupp pga att hon ska gå upp fårn grön. :crash
Ja, det hade kunnat vara intressant. För tillfället är min sambo på jakt efter en enduro, och tar med mig som testpilot på alla objekt, så svårt att vet ai förväg när jag är var. :näsblod

Får du inte köra i samma grupp som henne? :) Why? hehe Snart TVÅ SX i blå grupp då....najs! Bara glida dit om tid finns. Regn=inställt!

Last edited:

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Får du inte köra i samma grupp som henne? :) Why? hehe Snart från SX i blå grupp då....najs! Bara glida dit om tid finns. Regn=inställt!

Host host... Jag sa: "ska du byta grupp nästa knix då? det ska i alla fall jag göra." Jag tycker han ska köra i en högre grupp eftersom han kör så jävulskt snabbt och bra, mycket bättre än mig och han har åmat sig om hur kul det var att köra knixen efter att jag lurade dit honom. Suck :dummer grabbar.

OCH Valpen gör precis vad han vill, just for the record :fakta Jag gör det definitivt... punkt!

Micke Triumph

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2012
Hoj
Kawasaki Z1000SX -12
Då vill jag se er båda på Rörken på måndag :)
Host host... Jag sa: "ska du byta grupp nästa knix då? det ska i alla fall jag göra." Jag tycker han ska köra i en högre grupp eftersom han kör så jävulskt snabbt och bra, mycket bättre än mig och han har åmat sig om hur kul det var att köra knixen efter att jag lurade dit honom. Suck :dummer grabbar.

OCH Valpen gör precis vad han vill, just for the record :fakta Jag gör det definitivt... punkt!

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Då vill jag se er båda på Rörken på måndag :)

Vad är det för tider då? Jag har två barn som har skola och behöver sova hyfsat tidigt, dessutom ett heltidsjobb.... med andra ord jag har väldigt svårt att få ihop aktiviteter med tider in i mitt liv, därför jag gillar att köra hoj, för det kan jag göra mellan disken och läggning :)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
:( hittade precis att det håller på till 22...
Funkar inte för en ensamstående morsa tyvärr

Micke Triumph

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2012
Hoj
Kawasaki Z1000SX -12
Vad är det för tider då? Jag har två barn som har skola och behöver sova hyfsat tidigt, dessutom ett heltidsjobb.... med andra ord jag har väldigt svårt att få ihop aktiviteter med tider in i mitt liv, därför jag gillar att köra hoj, för det kan jag göra mellan disken och läggning :)

Det börjar kl 18. Men man ska anmäla sig och betala 200:- om man är SMC medlem (annars 300) och förstagångsåkarna måste gå en lite introduktion (teori) som tar bara några minuter. Så ni lär ju vara där vid 17 iaf första gången. Gul pass startar 18.30 och sista gula passet slutar 21.45. Alltså 4 pass. Det sista är roligast!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!