uncletom
Gudomlig sporthojare
Att åka på äventyr är för mig, säkert också för dom flesta, det som gör livet kul. Sedan kan man naturligtvis definiera "äventyr" lite olika; allt från att åka ut och ta en fika och sedan hem igen, till att åka tillsammans i grupp med andra motorister på utflykt nånstans, eller köra vilse i nån skog och träffa på vilda djur, få punktering, eller att hamna i en åskskur med shorts och t-shirt. Eller helt enkelt upptäcka nya områden.
Jag har bara haft hoj i ungefär 1 ½ år nu, och det har gjort att jag blivit väldigt mobil på mina två nya hjul. Min favoritsysselsättning har blivit att köra ut i landsbyggden, i skog och natur, för att leta efter vilda djur, helst vildsvin då dessa är mycket skygga. Men något jag upptäckt som också varit extremt givande är att köra till för mig okända bostadsområden. Mest spännande är dom "särskilt utsatta" områdena, alltså områden som polisen anser vara "no go -zoner" av bestämda anledningar.
Polisens utlägg om >> särskilt utsatt område <<
Jag har bara haft hoj i ungefär 1 ½ år nu, och det har gjort att jag blivit väldigt mobil på mina två nya hjul. Min favoritsysselsättning har blivit att köra ut i landsbyggden, i skog och natur, för att leta efter vilda djur, helst vildsvin då dessa är mycket skygga. Men något jag upptäckt som också varit extremt givande är att köra till för mig okända bostadsområden. Mest spännande är dom "särskilt utsatta" områdena, alltså områden som polisen anser vara "no go -zoner" av bestämda anledningar.
Polisens utlägg om >> särskilt utsatt område <<