Särskrivet, felstavat och helt rätt!

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
990smr
Nä men va fan erre, men visst nångång måste man völ ta smälen. Hinner du men nån mera whille här nere i skogarna innan tha winter?

nja, kanske, har inte råd att laga upp allt just nu, men jag vill ju köra så jag får väl fixa det som behövs för att köra och sen ta resten i vinter.

RobRas

Guest
första vurpan idag, yay! lite väl hög wheelie i ca 90 som gjorde att jag slog runt, hojjen gled mest på styret och gafflarna och jag åkte på röven efter... har fylleräknat skadorna till ca 6-8 tusen på hojjen (säkert mer) + ett par byxor... yay1

Grattis! :tummenupp Hahah förlåt... Du slog inte halvt ihjäl dig iaf?? Bara på att igen ericsson...

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
första vurpan idag, yay! lite väl hög wheelie i ca 90 som gjorde att jag slog runt, hojjen gled mest på styret och gafflarna och jag åkte på röven efter... har fylleräknat skadorna till ca 6-8 tusen på hojjen (säkert mer) + ett par byxor... yay1

fan snackar du om, de är juh rått med ett helt skrapat ställ:)
de gillar :tuttar

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
Alltsp allvarligt. det var tfan inte mer än vänat ändå ju. Å jag menar inte erico

Fan va illat det stod såg jag nu, men med lite skalla-modification ser fatar ju all?a

Last edited:

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
Alltsp allvarligt. det var tfan inte mer än vänat ändå ju. Å jag menar inte erico

Fan va illat det stod såg jag nu, men med lite skalla-modification ser fatar ju all?a

men jag fattar lite skallta modefication is nice juh l.. ett måste i undervärlden.. rllr såå jag köper de!

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
STYre åt folkett! :mattias

RobRas

Guest
Jag är nog fortfarande lite berusad =D .. Fan, inte konstigt att man aldrig har varit på "Brähultdagen" innan. Pisstråkigt ju! Fast den där Mintu´n lär ha hjälpt en hel del mot det tråkiga!! Någon som skaffat sig en fax än?

RobRas

Guest
Jag ska aldrig, aldrig, ALDRIG dricka dagen innan man jobbar igen! Det här var dom längsta, plågsammaste tolv timmar i mitt liv... :huvet

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
Jag ska aldrig, aldrig, ALDRIG dricka dagen innan man jobbar igen! Det här var dom längsta, plågsammaste tolv timmar i mitt liv... :huvet

Förmodligen flertalet av mina roligare timmar jag haft på jobbet, rätt trevligt att ha en likblek pajkvaske som går runt o piper att han måste spy:D :yoparty

men va fan, de tog juh bara 8 timmar för dej att repa dej, de är juh inget..
o vi ska inte bara börja prata om mängden alkohol som förtärdes i fredags heller!:näsblod

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Fi f-n!!! Trots att det är dagen efter så platsar jag in att skriva i tråden...
:smasha :smasha :smasha :crash :3freak

Ville bara säga att...
IDAG ÄR FÖRSTA DAGEN PÅ RESTEN AV MITT LIV...

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
"Mobbning innebär att en eller flera personer utsätts för systematiska trakasserier inom en organisation. Det kan involvera våld eller hot om våld och kan förekomma på exempelvis arbetsplatser, i skolan eller inom militärlivet. En person som mobbar en annan kallas mobbare. Mobbning kan involvera ett eller flera av det som juridiskt benämns misshandel, olaga hot, förolämpning, förtal, övergrepp i rättssak, stöld, skadegörelse, olaga frihetsberövning, ofredande och sexuellt ofredande."

RobRas

Guest
"Mobbning innebär att en eller flera personer utsätts för systematiska trakasserier inom en organisation. Det kan involvera våld eller hot om våld och kan förekomma på exempelvis arbetsplatser, i skolan eller inom militärlivet. En person som mobbar en annan kallas mobbare. Mobbning kan involvera ett eller flera av det som juridiskt benämns misshandel, olaga hot, förolämpning, förtal, övergrepp i rättssak, stöld, skadegörelse, olaga frihetsberövning, ofredande och sexuellt ofredande."

Vad säger du six-eyes?

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
nä, jag tror ahan o de na andra 4eyes barasnackar skit... låt de va o så sov....
vi slåss imorgon på åcccckernb helt enket!

RobRas

Guest
MÖT MIG

Edit: Enbart caps är ghey på sh tydligen

Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Life isn´t about how many breaths you take...
...it´s all about those moments that takes yout breath away...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA