Säsongen för mc frågetävlingar har börjat.

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Hoj
En STOR plastraket.
Så här på vårkanten verkar åter säsongen för alla möjliga frågor om plastraketen dyka upp igen precis som alla andra år.

Hur fort går den,

hur stor är den i kubik,

min pappa har också haft mc,

jag känner någon som också har mc,

är det svårt att köra plastraket,

en sådan där kan man lätt köra ifrån polisen med (från en 7 åring med mamma utanför affären) jag bara skrattade och så även 7 åringens mamma som försökte förklara för sin son att så gör man bara inte,

jag hade en Triumph en gång när jag var ung som vibrerade ganska mycket och sedan kom Honda 1969 och förändrade hela mc världen (sagt av äldre herre med fru),

den låter väldigt mycket,

O.S.V

Men om sanningen ska fram så svarar jag glatt på alla frågor när de flesta bara är allmänt undrande och vänligt menade.

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Plastmissil är ett utmärkt föremål att inneha när man skall skapa kontakt med resten av mänskligheten.

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Den vanligaste är väl annars stekaren som beundrar din hoj och sedan utbrister "vilken frän hoj du har, men jag kan inte ha en sån - jag skulle köra ihjäl mig dirreckt...".

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
De där ninjorna är ju så jävla fina asså en sån ska jag ha nån dag när jag har pengar!

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Den vanligaste väl annars stekaren som beundrar din hoj och sedan utbrister "vilken frän hoj du har, men jag kan inte ha en sån - jag skulle köra ihjäl mig dirreckt...".

Kan vara den kommentaren som stör mig överlägset mest då man ska visa samhörighet med fast man aldrig provat ngt värre än en dt-50.
Det kräver bra mkt mer än dom tror att köra fort på en modern sh och 95% har aldrig varit nära dom hastigheterna i sitt liv.

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Den vanligaste är väl annars stekaren som beundrar din hoj och sedan utbrister "vilken frän hoj du har, men jag kan inte ha en sån - jag skulle köra ihjäl mig dirreckt...".
Fick höra "de är inget för mig, ja skulle köra ihjäl mig direCkt" av en som jobbade i BMW montern på elmia mässan när vi pratade om deras hp4... :död

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0

Är det oartigt att svara med att då borde du definitivt köpa en sån här! :D

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Vi är många som lägger vikt vid motorcyklisternas anseende och vid att stärka nyrekryteringen - vi är bara glada över omgivningens intresse och förlöjligar inte de som vill snacka.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Fy fan va den där går asså, kunde inte ens hänga på med Volvo Turbo femman! Hur många hästar har den?
- Fler än din volvo
- Näääääääääääääääääääääääääää

:D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...