mankan
Godis är gott!
Som rubriken lyder gott folk. Nu har äntligen min MC-säsong startat. Dock var vädret inte lika fint idag som när jag smygstartade näst sista dagen i mars, men vatt de fack, man är ju viking
mankan skrev:2057928Som rubriken lyder gott folk. Nu har äntligen min MC-säsong startat. Dock var vädret inte lika fint idag som när jag smygstartade näst sista dagen i mars, men vatt de fack, man är ju viking
Hej. Hur gammal är flickan? Öh förresten du menar dottern eller...?MestHemlig skrev:2057961var ute igår och åkte några mil.. dryga 4 med flickan där bak. hon har aldrig åkt innan så hon vart skitnervös
antagligen menar han inte dottern, utan mer flickvännen eftersom han skriver att dom "åkte ut till hennes föräldrar"carleson skrev:2058546Hej. Hur gammal är flickan? Öh förresten du menar dottern eller...?
asså, jag funderar på mina barn, när det är dags att köra med dem osv...
fille600 skrev:2057969Min säsong startar också idag.
Ska hämta den nya cykeln idag. Verkar precis ha slutat regna och det utlovats bättre väder på eftermiddagen. Får hoppas att vädergubbarna har rätt.
mankan skrev:2057928Som rubriken lyder gott folk. Nu har äntligen min MC-säsong startat. Dock var vädret inte lika fint idag som när jag smygstartade näst sista dagen i mars, men vatt de fack, man är ju viking
snowball skrev:2060339Kul för dig, här i Luleå har det bara snöat de senaste dagarna. Får nog vänta en månad till innan sesongen drar igång. Men det är kul att veta att någon har startat upp maskineriet i alla fall.
Blueman skrev:2060013Hmmm, har du måhända över vintern blivit stark som en viking också? Då kanske du kan hjälpa mig lyfta hojen ut från förrådet och över snövallarna. Vill inte hoppa ut till plogad mark med så pass kort fjädringsväg som RF:en har
Närå Mankan, skojar bara! Det tar nog dessväre ett tag till innan jag gör dig sällskap på vägarna Snön ligger vit på tomten...
Mayer skrev:2064188Ahhh jag blir galen det snöar i Göteborg dag! Premiärturen togs ju i lördags och igår var det typ 10+ men idag så börjar det helt plötsligt snöa!!!
Mayer skrev:2064188Ahhh jag blir galen det snöar i Göteborg dag! Premiärturen togs ju i lördags och igår var det typ 10+ men idag så börjar det helt plötsligt snöa!!!
somliga straffar gud omedelbart!gbgmange skrev:2064910Själv så myser man nu igen när det snöar (efter att blitt av me kortet i tis..) Men för att va helt ärlig så lider ja me er som får men inte kan för detta j*vla väder.... Började annars min pendlar karriär idag,nått så ball!!!
Mr_White skrev:2064763Tvättade av dammet från Bladen idag och tog en tur på 1,8mil runt solna-sollentuna
menar min flickvän hon är 19carleson skrev:2058546Hej. Hur gammal är flickan? Öh förresten du menar dottern eller...?
asså, jag funderar på mina barn, när det är dags att köra med dem osv...
MestHemlig skrev:2065048menar min flickvän hon är 19
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |