Spider skrev:2581176Driver du med mig eller...? 90 mil för en timmes körning ?
Det kostar att ligga på topp! Sen är det ju ca. 11 h körning 10 h i bilen & en på hojen, eller har jag missat något?
Spider skrev:2581176Driver du med mig eller...? 90 mil för en timmes körning ?
Supermoto skrev:2581216Vissa av oss är mer entusiaster än andra
PS Jag vet nåt du inte vet
Barrett skrev:2581224Det kostar att ligga på topp! Sen är det ju ca. 11 h körning 10 h i bilen & en på hojen, eller har jag missat något?
Barrett skrev:2581224Det kostar att ligga på topp! Sen är det ju ca. 11 h körning 10 h i bilen & en på hojen, eller har jag missat något?
Lennartsson skrev:2581249Det kostar inte ligga på topp....det kostar komma dit... När man väl är där glider man bara med...
Därför vi måste åka 90 mil för en timmas träning för att bli bättre så vi med hamnar på räkmackan å glider med...
Barrett skrev:2581337. Bättre att bara hoppa in i bilen & köra några mil.
Supermoto skrev:2581671Jag tycker inte om Lakrits
Om bilåka även gäller som hojträning så kommer jag vara grympå att kränga däck nästa år. FAN VAD JAG HATAR VINTERHJUL UTAN LUFT
Swedie skrev:2588065Är det någon som kan ta en kvart och komma och hämta upp mig och min hoj? Jag vill mycket gärna köra men har inga men för att ta mig dit...
Jocke W skrev:2593149Nå, vem var nere? Hur va banan dragen?
RaceMe skrev:2593266Jag, Tobias och en trevlig RR åkare från Gnesta på en ny SMR560. Frågade tyvärr aldrig vad han hette. Banan var som förra året. Sen en massa småttingar "Hur kan nåt som är så slött, låta så mycket". av varierande typ. Ljud är ju iof en form av energi det med.
Så roligare än så blev det inte idag. Till helgen kör vi i Örebro istället. Det ska bli 10 grader varmt.
Jocke W skrev:2593582ah okey, du sa ju att du inte skulle åka inomhus
RaceMe skrev:2593946Alla dörrar stod öppna, så i detta fall klassas det som utomhus. För det var lika kallt iaf.
Tror inte att det är någon som har dött ännu, linving on the edge är ju kul.LeZZe skrev:2594057Har kört där typ 5ggr o de är juh livsfarlingt med betongsargen, så man kan ju undra om de är vart att köra där! kanske skulle ligga däck elr nå annat på banan?
LeZZe skrev:2594057Har kört där typ 5ggr o de är juh livsfarlingt med betongsargen, så man kan ju undra om de är vart att köra där! kanske skulle ligga däck elr nå annat på banan?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|