Säsongsammanfattning av SM på Viasat Sport 1 och på DVD&VHS

Nordgren

Team ägare, fd racerförare
Superbike SM säsongsammanfattning på Viasat Sport 1 11/11 22:00, 14/11 11:25, 17/11 22:45
250cc SM säsongsammanfattning på Viasat Sport 1 25/11 20:00 tider för repriser kommer senare

Dessa program går också köpa på DVD och VHS
DVD:erna och VHS:erna kommer innehålla säsongssammanfattningar (Falkenberg, Karlskoga och Knutstorp) i Superbike och 250cc tillsammans med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga samt 125cc racet från Knutsorp tillsammans med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga.

Info om hur man beställer kommer snart på www.roadracing.se

En perfekt julklapp.

Nordgren skrev:
Superbike SM säsongsammanfattning på Viasat Sport 1 11/11 22:00, 14/11 11:25, 17/11 22:45
250cc SM säsongsammanfattning på Viasat Sport 1 25/11 20:00 tider för repriser kommer senare

Dessa program går också köpa på DVD och VHS
DVD:erna och VHS:erna kommer innehålla säsongssammanfattningar (Falkenberg, Karlskoga och Knutstorp) i Superbike och 250cc tillsammans med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga samt 125cc racet från Knutsorp tillsammans med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga.

En perfekt julklapp.

Jag körde SM på Gelleråsen men såg inte skymten av något filmteam. Kan inte ha varit många kameror. Eller?

Bennybåge skrev:
Nå, hur var sändningen?
Min mekaniker sa att det var Enduro????? Stämmer det?

det kom rr efteråt sammandrag av nsb med jenny som komentator :tummenupp
samt intervjuv med miinin och pär johansson som deklarerar att dom lägger av medans dom är på topp

Ja med risk för pajkastning, Jenny du gjorde ett strålande jobb :tummenupp ! Sen så måste jag få säga det att det var ju ingen positiv bild jag fick av roadracing igår. Min tjej sa det att ska det inte vara kul att köra motorcykel... :va Sen så var väl min uppfattning av redigering och klippning bland det mindre bra jag sett.... Har i och för sig inte sett viasats sändningar mer än en gång tidigare, det var i en högjlud bar... Men som ett specialinslag så förväntade jag mig lite mer faktiskt. Oavsett, fantastiskt bra att det görs nånting för svensk RR.
Rätta mig gärna om jag har fel... :confused:

Mrlind skrev:
Ja med risk för pajkastning, Jenny du gjorde ett strålande jobb :tummenupp ! Sen så måste jag få säga det att det var ju ingen positiv bild jag fick av roadracing igår. Min tjej sa det att ska det inte vara kul att köra motorcykel... :va Sen så var väl min uppfattning av redigering och klippning bland det mindre bra jag sett.... Har i och för sig inte sett viasats sändningar mer än en gång tidigare, det var i en högjlud bar... Men som ett specialinslag så förväntade jag mig lite mer faktiskt. Oavsett, fantastiskt bra att det görs nånting för svensk RR.
Rätta mig gärna om jag har fel... :confused:

Såg det inte själv, men produktionerna blir vad jag betalar för. Betalar man runt 40000-50000 per tävling blir det inte mycket bättre. Det är svårt att jämföra med STCC som betalar betydligt mer och för att inte tala om MotoGP.

Men om det är någon annan förare/rr-intresserad som drar i pengar också och vi lägger ihop det så kan det bli riktigt bra.

Jag jobbar på ett bättre upplägg inför 2005 men problemet är pengar som vanligt

Du har Pm.

Nordgren skrev:
Såg det inte själv, men produktionerna blir vad jag betalar för. Betalar man runt 40000-50000 per tävling blir det inte mycket bättre. Det är svårt att jämföra med STCC som betalar betydligt mer och för att inte tala om MotoGP.

Men om det är någon annan förare/rr-intresserad som drar i pengar också och vi lägger ihop det så kan det bli riktigt bra.

Jag jobbar på ett bättre upplägg inför 2005 men problemet är pengar som vanligt

Jag begår harakiri direkt. Jag skulle inte vilja ha mig som kommentator. Jag var obegripligt trist och sade alldeles för lite, förutom under de tillfällen då jag svamlade om något vagt utan att ha någon poäng. Jag suger.

Macho Woman skrev:
Jag var obegripligt trist och sade alldeles för lite, förutom under de tillfällen då jag svamlade om något vagt utan att ha någon poäng.

Så där lite har jag aldrig hört dig prata förut? :va

moto-gg skrev:
När blir det sammanfattning av 125?

125 filmades bara i Knutstorp, men som sagt på DVD:erna & VHS:erna kommer lite extra material.

Som sagt

Macho Woman skrev:
Inte så konstigt. Jag var tvungen att höra min egen röst i de bamsiga hörlurarna ju och som sagt, ingen vill väl lyssna på mig. :3freak

Nu ska du inte nedvärdera dig själv Jenny. Alla vill höra din fagra röst. ;)
Nä men seriöst, jag tror alla tycker att dom låter jäkligt konstigt när dom inte är vana vid att höra sin egen röst.

Jag hoppas verkligen du har detta på DVD så man får kika på det när man är i el stockholmo nästa gång?

För er som också missade 250cc SM säsongsammanfattning på Viasat Sport 1 idag kl 20:10 så går det i repris 26/11 17:30, 27/11 02:30, 7/12 02:00

Jag vill också påminna om att:
SM säsongsammanfattning går också köpa på DVD och VHS

En perfekt julklapp.

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick