Säsongsammanfattning av SM på Viasat Sport 1 och på DVD&VHS

Nordgren skrev:
För er som också missade 250cc SM säsongsammanfattning på Viasat Sport 1 idag kl 20:10 så går det i repris 26/11 17:30, 27/11 02:30, 7/12 02:00

Jag vill också påminna om att:
SM säsongsammanfattning går också köpa på DVD och VHS
DVD:erna och VHS:erna kommer innehålla säsongssammanfattningar (Falkenberg, Karlskoga och Knutstorp) i Superbike och 250cc tillsammans med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga samt 125cc racet från Knutsorp tillsammans med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga.

Info om hur man beställer kommer snart på www.roadracing.se

En perfekt julklapp.

Ursäkta om jag verkar korkad men är det exakta samma sak man köper på DVD som Viasat Sport sände i kväll? Fick PM om att jag skulle ha varit med!

:confused:
:banana

Nyteknik skrev:
Ursäkta om jag verkar korkad men är det exakta samma sak man köper på DVD som Viasat Sport sände i kväll? Fick PM om att jag skulle ha varit med!

:confused:
:banana

Ja det som sändes tillsammans nu 250cc och det tidigare programmet med Superbike och sen även 125cc racet med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga.
"DVD:erna och VHS:erna kommer innehålla säsongssammanfattningar (Falkenberg, Karlskoga och Knutstorp) i Superbike och 250cc tillsammans med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga samt 125cc racet från Knutsorp tillsammans med intervjuer från prisutdelningen i Karlskoga."

Så man kan vara en snålis och spela in från TV eller kanske ladda ner någonstans. Men ska ni ha orginalet i hyllan så är det bara att köpa.

Jag fick också SMS från en gammal racekompis som sett det och tyckte det var bra.

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick