Säsongsavslutning på Valencia..!!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Japp... då är det slut för den här gången... inte så oväntat att Rossi (kungen) gick sta o vann...!! :tummenupp Han är helt enkelt bäst.... Gibernau gjorde en bra avslutning han med.

Synd där att Hayden gick i backen.... annars hade han stått på pallen han med. Fast väl värd va Capirossi..!!

Såå... nu väntar jag med spänning på vart Rossi tänker ta vägen nästa säsong. Blir det Yamaha ska det bli intressant att se om det blir jämnare i startfältet.

Men han är ändå KUNG..!! :Bugar :kär

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Blir mer och mer impad av Loris, frågan är vad han kunde åstadkommit på en Honda, eller för att vända på det; vad Rossi hade presterat på en Ducce.. Båda på samma material alltså..

Dagens körning av Loris var grymt imponerade!

/B

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Visas väl ändå lite repris under vintermånaderna så man inte helt behöver gå i ide.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
jag kanske skulle lägga upp all RR på video jag har på en server, då hade vi att titta på under tråkvintern.
men å andra sidan så skulle det ta ett år att fixa allt, har runt 95% av allt som sänts sen 1986 på vhs.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bj.O.rn skrev:
Blir mer och mer impad av Loris, frågan är vad han kunde åstadkommit på en Honda, eller för att vända på det; vad Rossi hade presterat på en Ducce.. Båda på samma material alltså..

Dagens körning av Loris var grymt imponerade!

/B

Helt klart intressant....det är ju en materialsport i allra högsta grad...!!

Maybe/vielleicht..Loris hade kört bättre på Honda...än Rossi på Ducati....:eek: !!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
R2 skrev:
jag kanske skulle lägga upp all RR på video jag har på en server, då hade vi att titta på under tråkvintern.
men å andra sidan så skulle det ta ett år att fixa allt, har runt 95% av allt som sänts sen 1986 på vhs.
Lägg upp highlights :Bugar

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Madhonda skrev:
Helt klart intressant....det är ju en materialsport i allra högsta grad...!!

Maybe/vielleicht..Loris hade kört bättre på Honda...än Rossi på Ducati....:eek: !!

Mycket troligt, fast det beror på banan, pallplats idag var grymt av Loris. Valencia passar inte den röda raketen så värst bra..

Skulle därför varit kul att se dom bägge på samma material, frågan är om inte.. hmm..

/B

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ja nog för att rossi är gud, men en sånn vild hoj som duccen passar nog Loris bättre, men visst kan jag lura mig på att jag tycker rossi är en kontrollerad jämn förare, han ju kör så mycke honda, dom bygger ju inte vilda hojar. och just rcv'n tycks va väldigt lugn å fin.
äh, det skulle rossi klara det pxå, håller Loris högre än Sete, ja efter Rossi kommer fan Loris i talang.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Swedie skrev:
Visas väl ändå lite repris under vintermånaderna så man inte helt behöver gå i ide.

Nej det är ju det som det inte gör. Brukar bli en säsongssammanfattning som är så komprimerad att det visas ungefär 30 sekunder från varje lopp.....tyvärr. :(

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
R2 skrev:

Börja med de senast körde racen o jobba dig sen tillbaka i tiden race för race!

Vi kan vänta...

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
R2 skrev:

Ja, fy fan... Det vore grymt!!! :tummenupp

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...