FuzzFuzz
Ny medlem
Det var som fan! Vem är du??
Jag heter Bruce Wayne, men brukar kallas batman!
nej men Seriöst. Det var jag som gick med Janne för ett par veckor sedan, långt hår och skägg
Det var som fan! Vem är du??
Jag heter Bruce Wayne, men brukar kallas batman!
nej men Seriöst. Det var jag som gick med Janne för ett par veckor sedan, långt hår och skägg
JAHA!! Det var som fan! Du hade varit min sista gissning. Men nu förstår jag i alla fall varför du kände till det där med lagren.
Du får hänga med på tisdagsturer från Köping som kan bli Oti krog i Fagersta över åsen mot Skinnskatteberg och vidare mot Sala på fin fina vägar. Det kan blir Vägar över Himmeta, Medåker, Norrbysvängen ev och Käglan mot Örebro. Alt Medåker, Arboga, Västermorundan som kan fortsätta mot Katrinehom via Äsköping, eller så. eller Flodefors bie mot Hälleforsnäs(ofta en kombinerat rutt)Hållsta Eskilstuna. Finns ju fina vägar ut från Västeråsmot Salahållet, Vad, Kumla Kyrkby etc..Bara åka med, du blir inte besviken på vägvalen..ska svara på det där så fort jag kommer hem till datorn.
Jag tog bara en sväng köping-odensvi-markan typ. Vägen mellan Munktorp-Strömsholm är snablad redan i alla fall...
Är det svårt o åka på bakhjulet ? Jag får hänga på styret för att framhjulet inte ska lyfta för mycket på Ninjan
Du får hänga med på tisdagsturer från Köping som kan bli Oti krog i Fagersta över åsen mot Skinnskatteberg och vidare mot Sala på fin fina vägar. Det kan blir Vägar över Himmeta, Medåker, Norrbysvängen ev och Käglan mot Örebro. Alt Medåker, Arboga, Västermorundan som kan fortsätta mot Katrinehom via Äsköping, eller så. eller Flodefors bie mot Hälleforsnäs(ofta en kombinerat rutt)Hållsta Eskilstuna. Finns ju fina vägar ut från Västeråsmot Salahållet, Vad, Kumla Kyrkby etc..Bara åka med, du blir inte besviken på vägvalen
Tjenare, Alberto
Med risk för att låta som en sur gammal gubbe (vilket jag är ). Ta det lungt på gruppkörningarna, hellre köra i ett tempo som man behärskar än att köra över sin förmåga. Tror man skiter i att man kör "mesigt" den dagen man har turen att endast plocka upp plastdelar från en kraschad hoj. Att tex gena i en skymd kurva lr liknande för att komma ikapp dom framför förstår alla hur det kan sluta.
Finns en del som säger sig fixa att byta spår i snäva kurvor om det dyker upp ett hinder när dom ligger och pressar nära max på allmän väg. Jag tvivlar att dom kan och om man skulle så finns det oftast inte någonstans att ta vägen förutom ut i terrängen.
Skulle hellre rekommendera att du tar dig till någon smc knix kurs på gröndal, sala eller kanske kör på storbana istället. Där lär du dig att köra hoj på ett säkert sätt.
Tjenare, Alberto
Med risk för att låta som en sur gammal gubbe (vilket jag är ). Ta det lungt på gruppkörningarna, hellre köra i ett tempo som man behärskar än att köra över sin förmåga.
Alberto!
Kör lungt så ses vi på många körningar.
Välkommen till Gelleråsen 27-28 april så kan du få lära dig svänga på riktigt
Jag har redan funderat på att ta SHKen.
Jag fyller år 28e så jag hoppas att jag kan åka dit och fira min födelsedag på vad jag tycker är bästa möjliga vis...med hojen på bana.
Tipset är o boka innan Det är inte riktigt 'kom o kör' på storbane åkningarna Jag ska dit både 27-28
Låter bra Alberto, tat i ditt eget tempo.
Trodde du skulle dit den 29:e, FEGIS
Säsong 2012: Inställd
Va'nu'rå?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|