Sååå förbannad!!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tommy skrev:
Tråkigt som fan :(.

Sen ska man ställa hojen där så många som möjligt ser den och inte tvärtom.
På avenyn i gbg är det alldrig någon som pillar på nån hoj.
Massvis med folk som ser om någon skulle vara framma och försöka stjäla eller förstöra.

Det stod säkert 200 pers 50m ifrån den på en större parkering, samt att det var en 4-5 polisbilar i området.

Nästa gång stannar hojen hemma! Eller så lämnar jag den inte ur sikte.

Farsan och jag konstaterade idag att det inte var någon som rispat den med nyckel utan att den vält på en cykel eller liknande. Men någon måste ändå vält den med flit. :mad:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Hagster skrev:
Det stod säkert 200 pers 50m ifrån den på en större parkering, samt att det var en 4-5 polisbilar i området.

Nästa gång stannar hojen hemma! Eller så lämnar jag den inte ur sikte.

Farsan och jag konstaterade idag att det inte var någon som rispat den med nyckel utan att den vält på en cykel eller liknande. Men någon måste ändå vält den med flit. :mad:

Jo, det skall ju mycke till för att en hoj bara skall välta!!! (Om det nu inte va mjukasfalt osv.... men det hade du ju checkat).

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Vilken tur att man inte kom dit med hojen (ner till hamnområdet alltså ) igår då.... de är RÄTT så osäkert...

En arbetskamrat till en polare som jobbar i karlstad hade parkerat sin gixxer 1000 -02 precis utanför en affär på våxnäs, där det var STORA fönster in till affären.

När an kom ut, var det nån som hade knuffat omkull hojen, och det fanns inte en jävel som sett nått/brydde sig... det är för jävligt! :mad:

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Jag tycker verkligen synd om dig, som vissa skriver, lämna ALDRIG din cykel utom synhåll, i synnerhet inte i stan. Om det varit min hoj & jag sett killen så hade jag slått ihjäl fanskapet på plats. :mad:

Jag har sett folk provsitta andras hoojar & bett dom dra åt helvete & inte röra det som inte är deras. Tyvärr finns det aldeles för många av den typen ;)

/n

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Buell XB12Ss -06 & Husaberg Fe650s - Black edition -02
Hagster skrev:
Det är hamnfestival i Karlstad. Vilket resulterar i mycket folk i rörelse och även en hel del fylla.

..............................

För er Karlstadsfolk så stod hojen till höger om entren till Vägverket om ni hört/sett något.

En cykel jag hade tidigare råkade ut för ett liknande missöde.
Den var så svart som en cykel kan bli.
Hade ställt den på centralstödet och sen kom en jobbarkompis in och sa att min båge låg ner...
Gissa om jag blev glad.
Denna gången var det inte någon fest eller något utan någon pundare som kört rakt in i hojen med bil!!! Såg väll inte cykeln mitt i natten eller något?

Ett tips till dig är att köpa ett mc plast överdrag.
Visserligen inte någon brudmagnet men du har en hel båge som inte någon satt sig på eller av misstag "råkat" repa.
Kostar 300kr typ på biltema och tar inte någon plats skicka in det under sadeln när du åker typ.

Lycka till och död åt alla förstörare. :whip

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...