Så här är läget nu i r600 enligt vissa rykten

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Pelle b har ju blivit alldeles för fet säger minna informatörer så han har skickat motorn till Japan, den ska nu ha 200 hk och spruta eld :va . Att Pelle b inte fattar att man ska använda gasen har egentligen inte med saken och göra då han mest klagar på banornas bredd och mutrar nått om gocart.

Björn har till skillnad mot dom flesta gått ner i vikt, rykten säger att han fått bullemi efter att han har ha sett Medin i duchen :eek: (oklart hur) och enligt egen utsago utstött följande ”jag vill fan inte se ut så där”. Han är nu så klen att han inte kan trycka in start knappen på hans fjolliga R6:a. Hans team har nu monterat stöd hjul.

Gottis som har gått hela säsongen och laddat munlädret har fått smått hybris och kontaktat 10 mekaniker samt 5 A-förare som ska kvala och mecka åt han. Han lär enligt vissa elaka rykten också kopplat gasen till munnen vi får väll se hur bra det blir :kocko .

Kobbe har efter den förnedrande förlusten kommit på det vinnande konceptet att försöka supa sig i form. Han har förklarat att sprit i framgaffeln är ett helt vinnande koncept så länge ingen ser slangen som går till hjälmen. Han lär dock mest synas till i någon leca vall muttrandes STD fraser.

Jonte har fått problem då han har fått för många hojar, han vet nu inte vilken som är snabbast och sitter och stirrar i väggen ätandes små lila piller :ätapiller . Dock lär han nog komma med en 24 fots trailer och tio hojar. Om han sedan inte kvalar in ska han skylla på hojen.

Bröderna bus som för övrigt bruka hålla låg profil ligger på sjukhus efter ett bråk om vem som skulle ha kitt-kamaxlarna. Ex och kex kom då på den brilljanta iden med att ta en var…resultatet blev ett bråk :mad: och två brutna naglar samt en stukad tå :sjuk .

Matte som sprungit in i en vägg under vinter och fått för sig att moppe räjsing är kul har nu jagat tag på en hel drös sponsorer som köpt han en nya r6:a. Dock blev Matte så rädd av alla hk :pannkyss att han beslutade sig för att ta frugans moppe istället. R6:an donerade han till fattiga barn i norra Alaska.

Själv har jag bara tagit det lugnt och lyssnat på alla galenskap.

björn

Last edited:

Peppe K

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
3 st 125cc
Ja du Ecce det låter som att ni i R600 har det fantastigt roligt. :D
Man undrar hur du kommit på allt :yoparty du är en snilleblixt ibland ( obs vid speciella fall även blixtsnabb ) :tummenupp .
Jag kommer inte att kommentera det mer en så :rolleyes:
Du kommer nog bli snabbare i år med den nya moppen SUBBAN hade nog gjort sitt :pannkyss

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Peppe K skrev:
Ja du Ecce det låter som att ni i R600 har det fantastigt roligt. :D
Man undrar hur du kommit på allt :yoparty du är en snilleblixt ibland ( obs vid speciella fall även blixtsnabb ) :tummenupp .
Jag kommer inte att kommentera det mer en så :rolleyes:
Du kommer nog bli snabbare i år med den nya moppen SUBBAN hade nog gjort sitt :pannkyss

Ja ni i R1000 verkar ju ha pjamas-kalas. Jag har hört att ni träffas varje onsdag kväll för att diskutera om himmelsblå överkast är bra eller anus. Håkan verkar ju vara den ende som vill sticka ut lite. Dock har minna källor berättat att Macke genast skickade honom på kurs med Alexander Bard och han nu mera är from som ett lamm :whip .

björn

Last edited:

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
björn.e skrev:
han fått bullemi efter att han har ha sett Medin i duchen :eek: (oklart hur) och enligt egen utsago utstött följande ”jag vill fan inte se ut sådär”.

Menar du att jag ät tjock :hördu :finger

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Medin skrev:
Menar du att jag ät tjock :hördu :finger

Nopp dyng fet :fatta! , jag visade en bild för syrran på dig och hon undrade när jag var på zoo och tittade på sjölejon, samt vad den bilden gjorde på vår hemsida. Vidare var hon mäkta imponerad att din hoj höll ihop. Jag hävdade med all rätt att du faktist försökte gå ner i vikt men att ditt konstanta pizza behov sköt dig i sank :rofl

björn

Last edited:

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
björn.e skrev:
Ja ni i R1000 verkar ju ha pjamas kalas. Jag har hört att ni träffas varje onsdag kväll för att diskutera om himmels blå överkast är bra eller anus. Håkan verkar ju vara den ende som vill sticka ut lite. Dock har minna källor berättat att Macke genast skickade honom på kurs med Alexander Bard och han nu mera är from som ett lamm.

björn
Om du trimmar din moppe lite kanske du får vara med dom stora pojkarna på deras pyamaskalas :arsele
Har hört att dom har riktigt mysigt :D

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
björn.e skrev:
Jo jag hörde att nästa gästföreläsare skulle vara Jonas Gardell :pannkyss

björn
Är du inte snäll ska du få se Duccens :arsele i vår Obs! på rakan men ta mig inte bakifrån Mvh Peppe K på Lottas Konto :fyllisar

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
björn.e skrev:
..... gå ner i vikt men att ditt konstanta pizza behov sköt dig i sank :rofl

Om jag inte mins fel var det du som sa: "nu äter vi pizza för det går fortare om man väger mer, dvs bättre tryck på hjulen = bättre fäste"

Har du lurat mig :va

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
LOTTAK skrev:
Är du inte snäll ska du få se Duccens :arsele i vår Obs! på rakan men ta mig inte bakifrån Mvh Peppe K på Lottas Konto :fyllisar

Jo det kommer att bli en hit att se 400 vippor flyga över hela banan :D

Medin skrev:
Om jag inte mins fel var det du som sa: "nu äter vi pizza för det går fortare om man väger mer, dvs bättre tryck på hjulen = bättre fäste"

Har du lurat mig :va

Förlåt det var inte min meningen att föra dig bakom lyset. Hoppas jag kommer till himlen nu :confused:

björn

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
björn.e skrev:
Gottis som har gått hela säsongen och laddat munlädret har fått smått hybris och kontaktat 10 mekaniker samt 5 A-förare som ska kvala och mecka åt han. Han lär enligt vissa elaka rykten också kopplat gasen till munnen vi får väll se hur bra det blir :kocko .

:mad: ska du ha någon sovplats under mässan lr :hihi :hihi

Självklart har jag singnat några A-förare men det är ju till ERF:en ,om inte Ironman och simpa ställer upp.
Min proffs mekaniker består av farsan som tycker att allt går att laga med en slägga :3freak....min andre förare i teamet har knappt hittat vart startnyckeln sitter på en Motorcykel :brinnerup

men värst är nog ändå du som springer och köper en Honda bara för att jag gjorde det :va som om det kommer att hjälpa dig lr :arsele

Nä alvarligt så har jag iaf inte sagt att jag kommer att vinna nått. Vet ett helt gäng som kommer att spöa mig så det står härligt till men sist kommer jag iaf inte att komma :D :D

Nu är det bara 4 månader kvar sen körs det hoj så det flyger om det på LMS :squid

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
C.K skrev:
:corn :corn :corn

har du hittat start nycklen ännu lr ska du glömma den nästa gång vi ska till Garaget igen lr :fatta! :tungan

Bifogat

• sno pockorn.gif
    sno pockorn.gif
    4.4 KB · Visningar: 1,464

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Öjje skrev:

Jag har hört att din sponsor (Lack och läder) har klagat på lacken på ful 6:an och att du nu mera smörjer in hojen i så mycket vax att du knappt kan sitta kvar. Vidare så vill vissa (elaka) rykten beträffande en gigantisk 2 tum 4 planka monterad i bakdelen inte försvinna. Andledningen ska visst vara citat "inte den där jävla Björn.e ska komma om" slut citat, Ligger det nått i det hela eller hörde jag helt fel :va :D

björn

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...