wima skrev:Angående bilden i Bike så ville de visa ett par riktiga RR-stjärnor, eller vad säger du Penguin?
Skulle mer tippa på att det endast var ni som var så långsamma att fotografen han med att ta några bilder
wima skrev:Angående bilden i Bike så ville de visa ett par riktiga RR-stjärnor, eller vad säger du Penguin?
:kocko Och vart tror du att du kommer att hamna?Jonte VSB R-T skrev:Spelar väl ingen roll om du tror du ska vinna när du badar ute i lecan. Jag bryr mig inte om dina psyko tankar!
Jonte VSB R-T skrev:Edit: Vi borde inte lägge energi på varandra när vi har björne att bråka med. Förlåt broder.
björn.e skrev:Ja ni i R1000 verkar ju ha pjamas-kalas. Jag har hört att ni träffas varje onsdag kväll för att diskutera om himmelsblå överkast är bra eller anus. Håkan verkar ju vara den ende som vill sticka ut lite. Dock har minna källor berättat att Macke genast skickade honom på kurs med Alexander Bard och han nu mera är from som ett lamm .
björn
björn.e skrev:Ja ni i R1000 verkar ju ha pjamas-kalas. Jag har hört att ni träffas varje onsdag kväll för att diskutera om himmelsblå överkast är bra eller anus. Håkan verkar ju vara den ende som vill sticka ut lite. Dock har minna källor berättat att Macke genast skickade honom på kurs med Alexander Bard och han nu mera är from som ett lamm .
björn
Klart vi kommer och myspyser hos dej och Marie i sommarhåkan skrev:Du kommer att känna dig som hemma i mitt tält åtminstone, fluffiga kuddar, rosa ludd och myspysbelysning samtidigt som man spelar lite skön Bob Marley musik.
Pimp my ride
Tänk på att jag vet vart du bor.#1 skrev::kocko Och vart tror du att du kommer att hamna?
Penguin skrev:Bra synpunkt där, låt oss alla häckla björn.e istället. Om vi trissar upp honom tillräckligt så kanske han tjyvstartar i varenda lopp i sommar!
Jonte VSB R-T skrev:Tänk på att jag vet vart du bor.
Har inte du viktigare saker för dig än att hänga här. Typ trimma ner r1:an och sälja en viss hoj.
Jag har hört att björn.e har insett att han inte har en suck nästa år och därför håller på att byta kön för att ev. i framtiden få köra en tjej-klass.
Gottis skrev:jag ger lite bensin till elden nu
björn.e skrev:Det är ju allt den här tråden handlar om, kom igen nu lite grövre kan du väll va din lilla fegis
björn
Magnus skrev:En bild säger mer än 1000 ord
Penguin skrev:Du menar att ingen av er vågar lägga ner?
björn.e skrev:Bara för att du har stödhjul behöver du inte hoppa på oss, hur går det med trimmingen föresten, jag har hört att din nyaste mod är en stege upp på hojen då du har blivit alldeles för klen för att komma upp på egen hand.
Jonte VSB R-T skrev:Ni kommer få tokstryk på xbox...
Penguin skrev:Du vet väl att färre kilon är samma sak som fler hästar? Min trimning är egentligen en anorektisk diet, för upp på hojen lär jag nog komma oavsett hur klen jag blir, eftersom Anneli lär kasta upp mig på hojen om jag inte klarar av att klättra ombord själv. Hon hotar också med noll "quality time" om jag inte piskar er allihopa...så gissa om jag är motiverad...
Gottis skrev:Vad snackar vi moto GP 2 lr 3 Jag antar utmaningen direkt....kommer köra cirklar runt dig med hondan
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|