Så här är läget nu i r600 enligt vissa rykten

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
wima skrev:
Angående bilden i Bike så ville de visa ett par riktiga RR-stjärnor, eller vad säger du Penguin? :lol

Skulle mer tippa på att det endast var ni som var så långsamma att fotografen han med att ta några bilder :tungan

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
R1 -05
Jonte VSB R-T skrev:
Spelar väl ingen roll om du tror du ska vinna när du badar ute i lecan. Jag bryr mig inte om dina psyko tankar!
:kocko Och vart tror du att du kommer att hamna? :3freak

Last edited:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jonte VSB R-T skrev:
Edit: Vi borde inte lägge energi på varandra när vi har björne att bråka med. Förlåt broder.

Bra synpunkt där, låt oss alla häckla björn.e istället. Om vi trissar upp honom tillräckligt så kanske han tjyvstartar i varenda lopp i sommar! :D

wima skrev:
Angående bilden i Bike så ville de visa ett par riktiga RR-stjärnor, eller vad säger du Penguin?

Såklart att det är så! :2cool

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
björn.e skrev:
Ja ni i R1000 verkar ju ha pjamas-kalas. Jag har hört att ni träffas varje onsdag kväll för att diskutera om himmelsblå överkast är bra eller anus. Håkan verkar ju vara den ende som vill sticka ut lite. Dock har minna källor berättat att Macke genast skickade honom på kurs med Alexander Bard och han nu mera är from som ett lamm :whip .

björn

Hupp, vafalls... Påhoppad i R600 tråden... Nä nu jäklar! :smasha

Har Björn drabbats av hybris bara för att han köpt en nyare hoj? :va

Se bara till att hålla koll på den röda lampan i år, så ska det nog gå bra Björn! :pannkyss :hihi

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
björn.e skrev:
Ja ni i R1000 verkar ju ha pjamas-kalas. Jag har hört att ni träffas varje onsdag kväll för att diskutera om himmelsblå överkast är bra eller anus. Håkan verkar ju vara den ende som vill sticka ut lite. Dock har minna källor berättat att Macke genast skickade honom på kurs med Alexander Bard och han nu mera är from som ett lamm :whip .

björn

Du kommer att känna dig som hemma i mitt tält åtminstone, fluffiga kuddar, rosa ludd och myspysbelysning samtidigt som man spelar lite skön Bob Marley musik.

Pimp my ride ;)

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
håkan skrev:
Du kommer att känna dig som hemma i mitt tält åtminstone, fluffiga kuddar, rosa ludd och myspysbelysning samtidigt som man spelar lite skön Bob Marley musik.

Pimp my ride ;)
Klart vi kommer och myspyser hos dej och Marie i sommar :pannkyss
Har alltid gillat rosa myspysludd :D

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
#1 skrev:
:kocko Och vart tror du att du kommer att hamna? :3freak
Tänk på att jag vet vart du bor.

Har inte du viktigare saker för dig än att hänga här. Typ trimma ner r1:an och sälja en viss hoj. :pannkyss

Penguin skrev:
Bra synpunkt där, låt oss alla häckla björn.e istället. Om vi trissar upp honom tillräckligt så kanske han tjyvstartar i varenda lopp i sommar! :D

Jag har hört att björn.e har insett att han inte har en suck nästa år och därför håller på att byta kön för att ev. i framtiden få köra en tjej-klass.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Jonte VSB R-T skrev:
Tänk på att jag vet vart du bor.

Har inte du viktigare saker för dig än att hänga här. Typ trimma ner r1:an och sälja en viss hoj. :pannkyss

Jag har hört att björn.e har insett att han inte har en suck nästa år och därför håller på att byta kön för att ev. i framtiden få köra en tjej-klass.

Det har inte med att jag inte hänger med, jag tyckte helt enkelt att Hondan var lite manlig och ville så igenom kombinera de bästa av två världar :arsele

björn

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
jag ger lite bensin till elden nu mera så är gottis superhoj så brutal i fjädringen så han kommer att va som klistrad mot asfalten till sammans med kval däcken direkt köpta av michelin under senaste testet av motogp hojarna :fakta

och nu kommer också björn.e att springa och köpa samma sak igen men som vanligt kommer det inte att hjälpa honom :tungan

ett av dom senaste ryktena med är att Ironman har fått sin första sponsor lr va det tvärtom.... :va så jag varnar er alla ni kommer att bli nerkladdade av någon dekal där det står Team ironman racing på :död

:pannkyss

Bifogat

• liten fjädring.JPG
    liten fjädring.JPG
    81 KB · Visningar: 123

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
björn.e skrev:
:fatta! Det är ju allt den här tråden handlar om, kom igen nu lite grövre kan du väll va din lilla fegis :7peta

björn

du behöver inte bensin, åtminstone inte vanlig... du behöver mer krut! några gubbar extra i tanken skulle göra susen tror jag!
äh, nu skiter jag i det här, åker hem till min ismaskin istället :D

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Penguin skrev:
Du menar att ingen av er vågar lägga ner?

Bara för att du har stödhjul behöver du inte hoppa på oss, hur går det med trimmingen föresten, jag har hört att din nyaste mod är en stege upp på hojen då du har blivit alldeles för klen för att komma upp på egen hand.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
björn.e skrev:
Bara för att du har stödhjul behöver du inte hoppa på oss, hur går det med trimmingen föresten, jag har hört att din nyaste mod är en stege upp på hojen då du har blivit alldeles för klen för att komma upp på egen hand.

Du vet väl att färre kilon är samma sak som fler hästar? Min trimning är egentligen en anorektisk diet, för upp på hojen lär jag nog komma oavsett hur klen jag blir, eftersom Anneli lär kasta upp mig på hojen om jag inte klarar av att klättra ombord själv. Hon hotar också med noll "quality time" om jag inte piskar er allihopa...så gissa om jag är motiverad... :gnissla

Jonte

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Nä orka snacka. När ska vi mötas och göra upp? Lämna hojarna hemma om ni fattar vad jag menar.

Ni kommer få tokstryk på xbox...

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jonte VSB R-T skrev:
Ni kommer få tokstryk på xbox...

Vad snackar vi moto GP 2 lr 3 Jag antar utmaningen direkt....kommer köra cirklar runt dig med hondan :hördu

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Penguin skrev:
Du vet väl att färre kilon är samma sak som fler hästar? Min trimning är egentligen en anorektisk diet, för upp på hojen lär jag nog komma oavsett hur klen jag blir, eftersom Anneli lär kasta upp mig på hojen om jag inte klarar av att klättra ombord själv. Hon hotar också med noll "quality time" om jag inte piskar er allihopa...så gissa om jag är motiverad... :gnissla

Så vitt jag vet så har du inte haft så mycket "quality" över huvud taget då Anneli nu blivit spritt språngande galen och mest yrar om Mr Luff:s natziii fasoner mot det "andra könet" (tror hon menar 250 sp dock lite oklart). Angående ditt resonemang om mindre vikt vet du ju lika bra som jag att om man inte har marktyck hamnar man i...lecan

björn

Jonte

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Gottis skrev:
Vad snackar vi moto GP 2 lr 3 Jag antar utmaningen direkt....kommer köra cirklar runt dig med hondan :hördu

Vi snackar mariokart eller vad spelen heter idag. Inte moto GP. Dom blir jag yr av....

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning