Strider skrev:Du ska träna långfingret så att du kan utdela tjogvis m Rossisar, för det blir väl inte så svårt när det gäler Kling&Klang Racing.
Nä. Får nog åka till garaget och torrträna lite på det. Eller tror du att första kvalet räcker
Strider skrev:Du ska träna långfingret så att du kan utdela tjogvis m Rossisar, för det blir väl inte så svårt när det gäler Kling&Klang Racing.
Strider skrev:Kom osökt och denna på en annan stark säsongshypning som inte riktigt häll ända fram. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37555
Strider skrev:Kom osökt och denna på en annan stark säsongshypning som inte riktigt häll ända fram. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37555
Strider skrev:Den egna hypen är inte långt efter.
Magnus skrev:Ohh vilken härlig gammal tråd
Don Quixote skrev:Den tillsammans med Dakar-satsningen är två av de största klassikerna vid det här laget!
Gottis skrev:Sluta spamma sönder våran Tråd
Kommer precis från Garaget efter att ha skruvat på C.K:s Kawa
och det prasslade mycket ute i buskarna och konstiga forspår i snön..
Video bevakning kommer nu att sättas upp utan för Gothia racings lokaler.
Verkar va så att Ironman Racing och Wcx racing ligger utanför och tar en massa smyg foton och avlyssnar våra planer inför premiären på Anderstorp...
Även att det ryktas att Mostwanted ska iväg på träningsläger i Boden, för sladd träning så han kan lära sig behärska sitt Supersport monster till R6:a.
Allt detta under helgen när MC mässan är i Göteborg och vi andra dricker slåss på bakgårdarna om vem som kommer att vinna årets serie
Over and Out från Gothia Racing
björn.e skrev:Du ska INTE upp på scenen på idrottsgalan och NEJ du kommer inte vinna Jerring-priset heller, du ska inte lyssna på vad Pelle_b säger han är gammal och gaggig
björn.e
Det är bäst du åker till garaget och tränar, när du ändå är där så passa på och trimma motorn mer så det blir lite fart på grejerna...Magnus skrev:Nä. Får nog åka till garaget och torrträna lite på det. Eller tror du att första kvalet räcker
wima skrev:Det är bäst du åker till garaget och tränar, när du ändå är där så passa på och trimma motorn mer så det blir lite fart på grejerna...
Då har du inga ursäkter att inte vinna R600Magnus skrev:Det behövs inte den är redan TOKTRIMMAD
wima skrev:Då har du inga ursäkter att inte vinna R600
Vad snällt, menar du från mekpallen eller?Magnus skrev:Kommer inte att behöva några ursäkter
Jag lovar att vinka till dig från pallen
wima skrev:Vad snällt, menar du från mekpallen eller?
Magnus skrev:Det verkar som du fortfarande inte är helt ok efter A-torp
wima skrev:
Senaste nytt angående premiären på A-torp i år är att även vi ska köra motardbanan, jag kommer dominera med tanke på att jag har vanan inne av offroad-körning på den banan
Här fuskas det inte med kittade hojar, ganska så original. Hojen kommer från Göteborg så den måste vara snabb tänkte jag när jag köpte denMagnus skrev:Fan också. INGEN kommer att ha en chans mot dig då. Den ende som har en liten chans är ju Sunkan som också kan geografin ganska bra på A-torp...
Ditt mål måste väl ändå vara att vinna skiten med ny fin blingbilng-kittad-insprutningshoj
Jag kan meddela att han var inte ok innan A-torp heller, så det blev inte så mycket värre efter den jordfräsen...Magnus skrev:Det verkar som du fortfarande inte är helt ok efter A-torp
wima skrev:Här fuskas det inte med kittade hojar, ganska så original. Hojen kommer från Göteborg så den måste vara snabb tänkte jag när jag köpte den
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|