björn.e
hej hej
Magnus skrev:Ja alla hojar från Götet är snabba
Varför sitter jag bara och småler åt det påståendet
Föresten är det någon som har hört nått från våra kolegor i fjolträsk
björn
Magnus skrev:Ja alla hojar från Götet är snabba
björn.e skrev:Varför sitter jag bara och småler åt det påståendet
Föresten är det någon som har hört nått från våra kolegor i fjolträsk
björn
björn.e skrev:Varför sitter jag bara och småler åt det påståendet
.....
björn
LOTTAK skrev:Va på soptippen häromdagen och kastade massa skräp och döm om min förvåning:
Såg en figur som jag kände igen smyga omkring bland högarna med däck, va det inte Ecce?
en av dom anställda på tippen kom fram när han såg att jag tittade så mot däckhögen.
- Ja du den där killen går där varje rast han har här på verket, letar däck till hojen visst.
- Jasså sa jag lite undrande.
- Han kör rookie 600 och tror att han ska köra fortare med däck som redan är väl inkörda "är fart i dom då" påstår han...
- Jaha du sa jag
-Olja du har där kan jag få ge den till honom så blir han nog glad? frågade gubben mej.
- Visst svarade jag, men den är ju gammal.
- Det gör inget, du skulle bara se allt han dragit hem till hojen. En gammal moppesadel, ekerfäljar från en damcykel, en trehjuling, en påse lecakulor och en moppemotor som visst skulle vara grymt trimmad....
- Skulle han ha allt själv? frågade jag.
- Nej han hade visst två kompisar som han skulle dela grejerna med. En student i Norrköping och en kille i Rimforsa.
LOTTAK skrev:Va på soptippen häromdagen och kastade massa skräp och döm om min förvåning:
Såg en figur som jag kände igen smyga omkring bland högarna med däck, va det inte Ecce?
en av dom anställda på tippen kom fram när han såg att jag tittade så mot däckhögen.
- Ja du den där killen går där varje rast han har här på verket, letar däck till hojen visst.
- Han kör rookie 600 och tror att han ska köra fortare med däck som redan är väl inkörda "är fart i dom då" påstår han...
- Jaha du sa jag
-Olja du har där kan jag få ge den till honom så blir han nog glad? frågade gubben mej.
- Det gör inget, du skulle bara se allt han dragit hem till hojen. En gammal moppesadel, ekerfäljar från en damcykel, en trehjuling, en påse lecakulor och en moppemotor som visst skulle vara grymt trimmad....
- Nej han hade visst två kompisar som han skulle dela grejerna med. En student i Norrköping och en kille i Rimforsa.
- Jaha du sa jag
Kobbe skrev:Det ligger faktiskt mer sanning i det där än vad man kan tro....
Och vilka delar av det som Ecce burit hem är dina då?Kobbe skrev:Det ligger faktiskt mer sanning i det där än vad man kan tro....
Penguin skrev:Kör du, björn.e och Medin för Team Junkyard Racing i år?
LOTTAK skrev:Och vilka delar av det som Ecce burit hem är dina då?
björn.e skrev:Jag kan lova att jag aldrig har sladdat så mycket i hela min karriär som jag gjort under tiden på banan idag.
Penguin skrev:Åkte ni spark eller?
Bilder från dagens smygträning nu tackbjörn.e skrev:Detta är hemligt då vi förhandlar om däckspriser med en jätte tillverkare som börjar på M... man skulle dock kunna tro att kobbe åkte spark då han aldrig (som vanligt) kom ikapp.
björn
Ps det kommer en press-relese senare ds
björn.e skrev:Matte som sprungit in i en vägg under vinter och fått för sig att moppe räjsing är kul har nu jagat tag på en hel drös sponsorer som köpt han en nya r6:a. Dock blev Matte så rädd av alla hk att han beslutade sig för att ta frugans moppe istället. R6:an donerade han till fattiga barn i norra Alaska.
björn
björn.e skrev:En viss tvitaks-taliban som ej bör nämnas med namn (virus risken är för stor enligt Sweeeede) har sets stryka omkring hos den loka mc försäljaren. Ryktet säger att han vid ett flertal tillfällen försökt byta in någon form av moped mot en nyare 600cc. Han har vid dessa tillfällen nästan gråtande försökt övertala den ganska luttrade nasaren att: citat ” men det är ju en prototyp-moppe den går flera hundra meter utan ras” och ”jag tröttnade på dom andras prat om prototyp-bult, prototyp-bränsle, prototyp-tändstift, mm… Jag vill hem till mitt rätta jag igen” slut citat. Enligt nasarens utsaga verkar det vara en gixxer 600-97 som är målet för talibanens kärlek. Vi väntar med spänning för att se vad som sker.
björn
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari