Så här är läget nu i r600 enligt vissa rykten

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Martin skrev:
Eftersom det verkar vara dåligt riv efter min hoj så får jag väl fortsätta att harva runt i R600....

Ja det är väll lika bra, du kan ju inte lämna oss. Jag skall bli lite snabbare denna säsongen så vi kan kriga lite :kulspruta :hihi

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Martin skrev:
Eftersom det verkar vara dåligt riv efter min hoj så får jag väl fortsätta att harva runt i R600.

Wath Out

Linköping 54.xx
Knutstorp 1.03.xx
Åsen 1.09.xx
Falkenberg 48.xx
Anderstorp 1.42.xx

Jag tog en lite högre siffra på Anderstorp eftersom jag inte kört där innan.

:gnissla
Du behöver inte vara så blygsam Martin... men hoppas du får åka nån A-final :pannkyss

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Medin skrev:
Ja det är väll lika bra, du kan ju inte lämna oss. Jag skall bli lite snabbare denna säsongen så vi kan kriga lite :kulspruta :hihi
Snabbast ut i bergskurvan?

samuel w skrev:
Du behöver inte vara så blygsam Martin... men hoppas du får åka nån A-final :pannkyss
Nä jag vet, men man vill ju inte skriva några tider man inte kan leva upp till. :gnissla

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Martin skrev:
Eftersom det verkar vara dåligt riv efter min hoj så får jag väl fortsätta att harva runt i R600.

Wath Out

Linköping 54.xx
Knutstorp 1.03.xx
Åsen 1.09.xx
Falkenberg 48.xx
Anderstorp 1.42.xx

Jag tog en lite högre siffra på Anderstorp eftersom jag inte kört där innan.

:gnissla

Kanon! Det är lika bra du lägger ner planerna på mopperacingen, det var ju lite svårt för dig att hålla balansen på de knivskarpa chassina... :tungan

Angående tiderna så ser det helt ok ut, jag lägger mig bakom så får du visa spåren! :tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Inofficiella test resultat från Vånga speedway.

Ja Teammedin + den lönnfete var som sagt idag ute och provade däck. Till att börja med skulle teamet vilja tacka tillverkaren samt annan däckspersonal för ett bra jobb. Det känns bra att man inte behöver åka utrikes för att få lite mil i kroppen. För övrigt anser teamet att det är djäffla kapitalistfasoner att åka till andra länder för att lägga några varv.

Vidare visade testerna omgående att den fete inte har den aggressivitet som delar av teamet anser att han bör ha. Den fete var nämligen tvungen att i snigelfart ”kolla” banan. Helfjolligt tyckte den snabbe och klippte fan på yttern. Medan detta utspelade sig höll andra delar av teamet på med att försöka komma över någon form av mental blockering. Att man inte trampar igenom 15 cm is borde vilken normal människa som helst förstå, men vissa har visst ”problem” med vatten. Dessa tönterier kommer genast att upphöra då jag skickat delar av teamet på bootcamp hos röjdykarskolan. Dom har lovat att med liv och lem ta hand om ”stackarn”. Jag hoppas att han kommer tillbaka snart med lite mer ”råg” i rygga…

Att den snabbe fortfarande åker fortast blev dock snabbt fastslaget. Han behåller sådeles en speciell ställning i teamet. Dom andra gör helt rätt i att hålla sig på mattan ett tag till och inte sticka upp. Den fete kom på en god andra plats men var tämligen långt efter ändå och får nog snäppa upp sig lite om ett kontraktsförslag ska kunna läggas fram. Vidare blev inte teamet speciellt imponerade av uttalanden gällande att hojen inte gjorde som han ville. Detta är enligt teamet ”djäffla” A-förar fasoner, en Rookie har aldrig fattat vad hojen ”gör” och hur man kommer till rätta med det. Andra delar av teamet som mest stod och rökte upp andras ”snabb-cigg” åkte bedrövligt sakta. Den fete ansåg det nästan vara mer spännande att se på kulturnyheterna. Inga ursäkter är goda nog att få pisk av den fete så nu blir det hård träning efter avslutat bootcamp.

Till sist hade vår säkerhetspersonal på plats ett massivt jobb att mota bort diverse oönskade gäster. Det hördes både tokholmska och ”goa gubbar de där” samt en hel del skånska i skogarna. Dock var Skånemaffian inga problem då dom hittades fastfrusna under en gran. Att ingen har upplyst dessa herrar att dom inte klarar lägre temp än fem grader anser teamet vara lustigt. Men vissa lär sig visst aldrig. Enligt vissa andra rykten fick vist norrligan tag på några tokholmare och gav igen för vad dom ansåg vara för låga glesbygdsbidrag. Dom lär visst inte kunna gå rakryggat på ett par dagar. Gottis sågs senast uppflugen i en talltopp joddlandes nått om ”jag ska ta er hela bunten”. Att kraken var höjdrädd och vi såg det som vår plikt att ringa brandkåren kan ses som en notis i sammanhanget.

Jobba natt björn

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
björn.e skrev:
Gottis sågs senast uppflugen i en talltopp joddlandes nått om ”jag ska ta er hela bunten”. Att kraken var höjdrädd och vi såg det som vår plikt att ringa brandkåren kan ses som en notis i sammanhanget.

Demiterar detta med all kraft efter som vi idag har suttit i Mycket viktiga sponsor möten med säpo lr det va väl mest lite utbyte av info om att vissa i rookie serien håller på med Taliban fasoner...

angående Team Medin så kan vi på Gothia Racing känna oss totalt lungna efter att vi nu har gjort klart med Team E-racing och WCX racing för gemsamma träningsläger på torrt underlag tidigt på våren allt detta efter att vi har knutit mycket viktiga kontakter under Mc mässan i GBG

Mvh Micke

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Gottis skrev:
Demiterar detta med all kraft efter som vi idag har suttit i Mycket viktiga sponsor möten med säpo lr det va väl mest lite utbyte av info om att vissa i rookie serien håller på med Taliban fasoner...

angående Team Medin så kan vi på Gothia Racing känna oss totalt lungna efter att vi nu har gjort klart med Team E-racing och WCX racing för gemsamma träningsläger på torrt underlag tidigt på våren allt detta efter att vi har knutit mycket viktiga kontakter under Mc mässan i GBG

Mvh Micke

Alla vet ju redan att gothia racing samt Team E-racing och WCX är en bunt stjärtpojkar :slicka så ni kommer nog inte få ut så mycket av den veckan förutom att ni inte kommer att kunna sitta normalt på hela hemresan. Att kalla en vecka på "blue oyster club" (stavning) för träningsläger tycker vi är ganska fantasilöst :D .

teammedin racing

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
björn.e skrev:
Alla vet ju redan att gothia racing samt Team E-racing och WCX är en bunt stjärtpojkar :slicka så ni kommer nog inte få ut så mycket av den veckan förutom att ni inte kommer att kunna sitta normalt på hela hemresan. Att kalla en vecka på "blue oyster club" (stavning) för träningsläger tycker vi är ganska fantasilöst :D .

teammedin racing

:4skrika nä nu får vi göra upp det här som män en gång för alla....
jag lovar att jag ska slå dej i fia med knuff på sjukstugan efter första kvalet i vår

för övrigt så kan jag säga att säpo blev mycket intresserade av hur det kom sig att ni helt plösligt hade råd att vinter träna :gnissla

;)

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Gottis skrev:
:4skrika nä nu får vi göra upp det här som män en gång för alla....
jag lovar att jag ska slå dej i fia med knuff på sjukstugan efter första kvalet i vår

för övrigt så kan jag säga att säpo blev mycket intresserade av hur det kom sig att ni helt plösligt hade råd att vinter träna :gnissla
;)

Nice att jag slipper få stryk :) just nu finns det 27öre på RR kontot så jag lär slippa tävla i år :D

björn

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Änu en dag på hemlig test ort

Idag fortsatte testerna, teamet var inte helt nöjda med däcken trots ”bästa fästet hitils”. Vi fick två punkteringar idag. Däckstillverkarna kommer snart med version 1:2. Den snabbe la gooa tider trots punka :2cool och den store fete ville inte åka alls när luften sipprat ur hans framdäck :trött . Självkart var sandlådebarnen lite snabbare men efter dagens tester finns hopp om att kanske kunna klå någon av dessa småbarn i framtiden :6surkart . Den fete som inte förstått allvaret i kritiken än stod idag mest och rökte och värmde fingararna på avgassystemet. Vidare gick det i vanlig ordning i snigel fart när han väl var ute och la några varv. Undrar om han någon gång kan komma på att man kan använda gashandtaget :va . Min teamkamrat är som bekant på läger i ”fjollholm”. Vi hoppas på att han nu snart fått ur sig sina svagheter och slutar nynna på Mauro Scoccos gamla låtar :rodnar . Annars är läget bra i teammedin och vi ser fram i mot nya istester samt första träningen vilken nu verkar närma sig med storm steg.

isbjörn

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Torkel skrev:
Funkade däcken? En bild räcker inte, vi vill se FILM!!!

Jorå men det skulle inte vara så dumt med en halv cm dubb till. Tja vi har ju kört punka på båda hojarna och jag hoppas att det blir fixat nästa vecka men det är lite flytande då båda två jobbar skift. Ska försöka att få tag på en filmkamera. :)

isbjörn

Kobbe

#83 R1000
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1/2 Cr 250 -92, R1 -04
Peppe K skrev:
Tjaba !
Jag tycker att det ser ganska kallt ut. :Bugar
Men läckert :D :D :D :D :D

Ojojoj, du anar inte hur kallt det var. Nya varmare handskar står numera på önskelistan. Men det värmer själen att köra hoj medans ni andra plockar ner hojarna i smådelar i garaget :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning