Martin skrev:Eftersom det verkar vara dåligt riv efter min hoj så får jag väl fortsätta att harva runt i R600....
Du behöver inte vara så blygsam Martin... men hoppas du får åka nån A-finalMartin skrev:Eftersom det verkar vara dåligt riv efter min hoj så får jag väl fortsätta att harva runt i R600.
Wath Out
Linköping 54.xx
Knutstorp 1.03.xx
Åsen 1.09.xx
Falkenberg 48.xx
Anderstorp 1.42.xx
Jag tog en lite högre siffra på Anderstorp eftersom jag inte kört där innan.
Snabbast ut i bergskurvan?Medin skrev:Ja det är väll lika bra, du kan ju inte lämna oss. Jag skall bli lite snabbare denna säsongen så vi kan kriga lite
Nä jag vet, men man vill ju inte skriva några tider man inte kan leva upp till.samuel w skrev:Du behöver inte vara så blygsam Martin... men hoppas du får åka nån A-final
Martin skrev:Eftersom det verkar vara dåligt riv efter min hoj så får jag väl fortsätta att harva runt i R600.
Wath Out
Linköping 54.xx
Knutstorp 1.03.xx
Åsen 1.09.xx
Falkenberg 48.xx
Anderstorp 1.42.xx
Jag tog en lite högre siffra på Anderstorp eftersom jag inte kört där innan.
Martin skrev:Snabbast ut i bergskurvan?
wima skrev:Kanon! Det är lika bra du lägger ner planerna på mopperacingen, det var ju lite svårt för dig att hålla balansen på de knivskarpa chassina...
björn.e skrev:Gottis sågs senast uppflugen i en talltopp joddlandes nått om ”jag ska ta er hela bunten”. Att kraken var höjdrädd och vi såg det som vår plikt att ringa brandkåren kan ses som en notis i sammanhanget.
Gottis skrev:Demiterar detta med all kraft efter som vi idag har suttit i Mycket viktiga sponsor möten med säpo lr det va väl mest lite utbyte av info om att vissa i rookie serien håller på med Taliban fasoner...
angående Team Medin så kan vi på Gothia Racing känna oss totalt lungna efter att vi nu har gjort klart med Team E-racing och WCX racing för gemsamma träningsläger på torrt underlag tidigt på våren allt detta efter att vi har knutit mycket viktiga kontakter under Mc mässan i GBG
Mvh Micke
björn.e skrev:Alla vet ju redan att gothia racing samt Team E-racing och WCX är en bunt stjärtpojkar så ni kommer nog inte få ut så mycket av den veckan förutom att ni inte kommer att kunna sitta normalt på hela hemresan. Att kalla en vecka på "blue oyster club" (stavning) för träningsläger tycker vi är ganska fantasilöst .
teammedin racing
Gottis skrev:nä nu får vi göra upp det här som män en gång för alla....
jag lovar att jag ska slå dej i fia med knuff på sjukstugan efter första kvalet i vår
för övrigt så kan jag säga att säpo blev mycket intresserade av hur det kom sig att ni helt plösligt hade råd att vinter träna
Funkade däcken? En bild räcker inte, vi vill se FILM!!!björn.e skrev:Bild från istesterna
Torkel skrev:Funkade däcken? En bild räcker inte, vi vill se FILM!!!
Tjaba !björn.e skrev:Bild från istesterna
Peppe K skrev:Tjaba !
Jag tycker att det ser ganska kallt ut.
Men läckert
Hängde det istappar i SKÄGGTOFFSEN på Kobbebjörn.e skrev:Fråga Kobbe vad han tyckte, stackar såg ut som en pingvin
isbjörn
Peppe K skrev:Tjaba !
Jag tycker att det ser ganska kallt ut.
Men läckert
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |