magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
MAGNUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad är det som händer egentligen!? HUR KAN DU FILMA SOM EN FORNTIDA DINOSAURIE MED KAMERAN LODRÄT??? Den skall ligga vågrätt för att du ska få en så bra video som möjligt, framförallt på youtube. Herregud. Vi måste prata.
Vet du, jag ska ju fixa en enskilda firma nu. Jag kan hålla ett litet event, med saltad faktura som pricken över i:et, till dig (på tal om ekonomi liksom) om hur man genomgående skall filma med en mobil, med bonus på i vilket läge telefonen bör vara vid inspelning för insta-storys.
Utöver detta så kommer ett helt gäng frågor upp, men framförallt; Vad hände med tiden? Hur kan små 88r fylla TRETTIO (30) år detta år!?
Nu tycker jag det var lite väl att ta i på filmen där. Strumpor, när det är hål på dem, är perfekta att använda vid rengöring och infettning av hojen. Dra sockan över handen, och jobba loss. Att bara kasta dem så där tycker jag är enormt slöseri.
Sen är det lite orutinerat att faktiskt ha olika sockor, du bor så pass nära gekås. Köp upp 40 par, då är det både till dig och andrasortering till hojen till pensionsdags. Slippa leta matchade sockar på morgonen, bara ta två, och med 100% säkerhet veta att det matchar. Svårt att sätta en prislapp på det, men vet av egen erfarenhet att det är värt massor, se bara tiden du sparar in som kan användas till annat.
återanvänd som putstrasor! De tål Autosol...
Funkar ungefär som leca, fast det är på tub, och istället för att ta hela hojen i en enda rörelse så gnussar och gnor man länge, och sen lite till, och det blir lite blankare än med lecaAutosol???
Funkar ungefär som leca, fast det är på tub, och istället för att ta hela hojen i en enda rörelse så gnussar och gnor man länge, och sen lite till, och det blir lite blankare än med leca
Jag tyckte det var bra med vertikal filmning.
Du är ju både lång, smal och klarar av att stå upp under hela filmen.
Och då passar ju vertikalt bättre.
Det liggande formatet är ju bara nått som spritt sig pga krav från porrindustrin !
Jag skäms! Framför allt som jag fått den kommentaren förut, och skämdes då också... Ska FÖRSÖKA bättra mig!
Jag tyckte det var bra med vertikal filmning.
Du är ju både lång, smal och klarar av att stå upp under hela filmen.
Och då passar ju vertikalt bättre.
Det liggande formatet är ju bara nått som spritt sig pga krav från porrindustrin !
Jag visade detta för en 10-årig pojke, som kallt konstaterade att när det kostar 100:-/h så får du köra fortare om det ska bli billigare!!
KLOK ung man!!! Fast nu var det ju 100 kr/minut...
Den unge mannen har rätt, han menade nog att om du kör 60ggr fortare (hur det nu ska gå till) så får du ner kostnaden till 100kr/timme.
För övrigt såg jag på badhuset en man i 30årsåldern. När han hjälpt sonen på med kallingar , byxor osv. så drog han själv jeansen på sig direkt på baken. Och han rätt.
Är man inte typen som varken lider av inkontinens eller skiter på sig. Varför kallingar ?
Besparingspotential !
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |