Så här kan det se ut i Kina om man åker hoj och snor en handväska...

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Nästan lite väl hårt straff för en väsktjyv va? Och sätter de inte högre värde i sina möbler?

moddlaren

Guest
Jäkla tur att dom inte snodde en hoj för kastar man möbler för en väska så hade dom säkert fått en Guldvinge i skallen för en stulen sporthoj.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag tror det är myror. Se hur gatan e tom i i början av klippet, sen när det börjar hända så vimlar det med "folk". :D

Nice beating btw där med skåp som flyger och skit :D

MrH

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2011
Hoj
Suzuki GSR, KTM 640, Honda CBR Stunt...
Kolla dom försöker sno grannens mc!! HÄMTA SOLSTOLEN och banka vett i dom!

Lite kul att gatan i princip är tom och på bara någon minut överfylld av människor..

Kineser är ett fruktansvärt nyfiket folk, händer de något så samlas hur många som helst på bara några sekunder....
Fick ja erfara när jag hade en liten diskution med en skoputsare :D

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Coolt.. i Thailand är att stjäla bland det fulaste man kan göra och straffet blir hårt. I Korea finns i stort sett inget klotter eller skadegörelse. Jag såg inget iaf.. tunnelbanorna är kliniskt rena, en station hade en skinnsoffa! Jag menar, hur länge hade den överlevt i Stockholm?
Många länder kan lära sig av Sverige men vi kan också lära oss av andra. Om en slyngel hade slängt upp fötterna på ett säte hade alla vänt sig mot denna ouppfostrade slyngel men i Sverige tycker man sig ha rätten att göra vad man vill och detta är faran med det kravlösa samhälle många vill ha.

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Sådär var det förr i hålan jag växte upp i. När någon inte skötte sig fick de smörj.
Men så kom den fjolliga generationen efter min och slutade våga visa civilkurage.

ja för att man blir själv dömd för misshandel alternative överilat våld om man försvarar någon.

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Pattaya är en sunkig plats med mycket kriminalitet. Åker man dit gör man det troligtvis för droger och horor.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO