Så här kul väder har jag.....

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hata, hata Sverige! Vill har värme o torra vägar :(
T.om med min bil har blivit svart o arg :p

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    37.9 KB · Visningar: 595
Last edited:
Är det Sveriges fel? Kanske dax att skylla på "sossejävlarna" också...

Flytta till Sahara istället! Gnällspik...

EDIT// Om det är till nån tröst så ser det precis likadant ut i Sthlm. Det kanske förklara mitt humör... :(

Last edited:
Bodoe skrev:

EDIT// Om det är till nån tröst så ser det precis likadant ut i Sthlm. Det kanske förklara mitt humör... :(

Hört talas om "Drop Dead"? :mattias

Bodoe skrev:

Klart "Sossejävlarna" är med på ett hörn. Dessutom är Kommunalfacket indragna i skitväders komplotten. Sossarna och kommunalfacket har gått ihop för att göra det riktigt jävligt för oss som kör hoj. Har man råd med hoj så är man moderat (så säger min kompis). :notme

//Mav

Som tröst kan du få se en bild från min första tur i år. Va glad att det inte ser ut så fortfarande.

Bifogat

• image3.jpg
    image3.jpg
    26.1 KB · Visningar: 522
Snart kommer väl Swedie och postar en bild från Cali och berättar att det är femti-elva grader varmt....jag vill flytta

Hata hata Sverige? Någon måtta får det vara. Visst kan regniga dagar bli lite långa men ibland kan det vara skönt med lite svalkande regn. Och dessutom så har ju inte sommaren kommit igång på allvar än :)

Out_Spinner skrev:
Hata hata Sverige? Någon måtta får det vara. Visst kan regniga dagar bli lite långa men ibland kan det vara skönt med lite svalkande regn. Och dessutom så har ju inte sommaren kommit igång på allvar än :)

Jag är säker på att jag _aldrig_ tyckt det varit skönt med regn. Regnar det på dan blir man blöt och sur och regnar det på natten kan man inte sova pga smatter mot fönster/tak. :zpy

Det måste ju ha kommit tillräckligt snart :confused: ...ändå fortsätter våderkartan att visa lågtryck efter lågtryck :mad:

Dez skrev:
Jag är säker på att jag _aldrig_ tyckt det varit skönt med regn. Regnar det på dan blir man blöt och sur och regnar det på natten kan man inte sova pga smatter mot fönster/tak. :zpy

Det måste ju ha kommit tillräckligt snart :confused: ...ändå fortsätter våderkartan att visa lågtryck efter lågtryck :mad:
Jooo. Det som är så härligt med en regnskur en sommardag. Ibland! Inte alltid :)

Den största nackdelen med regn är att man måste ösa båten, annars gör det inte så mycket.

CayLe skrev:
Den största nackdelen med regn är att man måste ösa båten, annars gör det inte så mycket.
Word! Där är en nackdel! När det har slutat regna, man känner den friska luften efter regnet och man går ner till båten för att åka ut på en fisketur. Halva jevla båten full med vatten! Min läcker i fronten också så det bli Ännu mera vatten! ;)

Vägarna luktar illa när det precis har börjat regna oxå. Min förra båt skönk då det var hål i akterspegeln :crash

CayLe skrev:
Vägarna luktar illa när det precis har börjat regna oxå. Min förra båt skönk då det var hål i akterspegeln :crash
Haha. Det är ungefär vad jag förväntar mig att min båt ska göra i sommar. Brukar riva bryggorna när jag ska parkera. Sen har jag vart uppe i för många och för små bäckar. Man kanske skulle skaffa sig en kanot istället :(

blöteborg?

Dez skrev:

Efter sol tre veckor på raken i sthlm kan det vara skönt med en skvätt regn. Dock har jag medkänsla för en Göteborgare som liksom får vända på hela resonemanget. :mattias

Mav skrev:
Klart "Sossejävlarna" är med på ett hörn. Dessutom är Kommunalfacket indragna i skitväders komplotten. Sossarna och kommunalfacket har gått ihop för att göra det riktigt jävligt för oss som kör hoj. Har man råd med hoj så är man moderat (så säger min kompis). :notme

//Mav

Som tröst kan du få se en bild från min första tur i år. Va glad att det inte ser ut så fortfarande.

:mad:

Hallå där. Jag är sosse och medlem i kommunal, hur kul tror du att jag tycker att detta är. Jag strejkar och kan inte köra hoj för allt hj*vla regn. :mad:

MrGooFy skrev:
:mad:

Hallå där. Jag är sosse och medlem i kommunal, hur kul tror du att jag tycker att detta är. Jag strejkar och kan inte köra hoj för allt hj*vla regn. :mad:

Så går det när ni försöker få högre lön tillbaka till jobbet med er! :fakta
Ni gör inte rätt för högre lön än 13.000 brutto i månaden för inte fasiken sliter ni för mer än det:mattias
Ps. Detta inlägg ska tas med viss nypa salt
Ds. Kämpa på!

"Efter regn kommer solsken"
- Det tycker jag är så jättebra. Att man alltid... det finns hopp. Där finns en morgondag och så vidare.

:hej

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick