Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bodoe skrev:Är det Sveriges fel? Kanske dax att skylla på "sossejävlarna" också...
Flytta till Sahara istället! Gnällspik...
EDIT// Om det är till nån tröst så ser det precis likadant ut i Sthlm. Det kanske förklara mitt humör...![]()
Bodoe skrev:Är det Sveriges fel? Kanske dax att skylla på "sossejävlarna" också...
Flytta till Sahara istället! Gnällspik...
EDIT// Om det är till nån tröst så ser det precis likadant ut i Sthlm. Det kanske förklara mitt humör...![]()
Out_Spinner skrev:Hata hata Sverige? Någon måtta får det vara. Visst kan regniga dagar bli lite långa men ibland kan det vara skönt med lite svalkande regn. Och dessutom så har ju inte sommaren kommit igång på allvar än![]()
Jooo. Det som är så härligt med en regnskur en sommardag. Ibland! Inte alltidDez skrev:Jag är säker på att jag _aldrig_ tyckt det varit skönt med regn. Regnar det på dan blir man blöt och sur och regnar det på natten kan man inte sova pga smatter mot fönster/tak.![]()
Det måste ju ha kommit tillräckligt snart...ändå fortsätter våderkartan att visa lågtryck efter lågtryck
![]()
Word! Där är en nackdel! När det har slutat regna, man känner den friska luften efter regnet och man går ner till båten för att åka ut på en fisketur. Halva jevla båten full med vatten! Min läcker i fronten också så det bli Ännu mera vatten!CayLe skrev:Den största nackdelen med regn är att man måste ösa båten, annars gör det inte så mycket.
Haha. Det är ungefär vad jag förväntar mig att min båt ska göra i sommar. Brukar riva bryggorna när jag ska parkera. Sen har jag vart uppe i för många och för små bäckar. Man kanske skulle skaffa sig en kanot iställetCayLe skrev:Vägarna luktar illa när det precis har börjat regna oxå. Min förra båt skönk då det var hål i akterspegeln![]()
Dez skrev:Jag är säker på att jag _aldrig_ tyckt det varit skönt med regn. Regnar det på dan blir man blöt och sur och regnar det på natten kan man inte sova pga smatter mot fönster/tak.![]()
Det måste ju ha kommit tillräckligt snart...ändå fortsätter våderkartan att visa lågtryck efter lågtryck
![]()
Mav skrev:Klart "Sossejävlarna" är med på ett hörn. Dessutom är Kommunalfacket indragna i skitväders komplotten. Sossarna och kommunalfacket har gått ihop för att göra det riktigt jävligt för oss som kör hoj. Har man råd med hoj så är man moderat (så säger min kompis).![]()
//Mav
Som tröst kan du få se en bild från min första tur i år. Va glad att det inte ser ut så fortfarande.
MrGooFy skrev:![]()
Hallå där. Jag är sosse och medlem i kommunal, hur kul tror du att jag tycker att detta är. Jag strejkar och kan inte köra hoj för allt hj*vla regn.![]()
Jidetoft skrev:"Efter regn kommer ännum mera regn"
Swedie skrev:Du kan ju gotta dig i att det duggregnade har i morse oxa... iofs varit 30 gradigt hela veckan.![]()
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning