Då kan man även fråga sig hur ett As kan garva. Jag menar ett as är ju något levande som dött och då brukar det inte garvas.
nej men as ätarna, typ gamar
Då kan man även fråga sig hur ett As kan garva. Jag menar ett as är ju något levande som dött och då brukar det inte garvas.
finns många klassiker från Gasglad
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=140231
samt
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1920911#post1920911
årets första deltävling av sm i ljug är därmed slut, vinnare: gasglad
juryns motivering: totalt överlägsen
Gött att de e nån som skrattar åt det i alla fall!! Blir nästan rädd när jag ser hur många det är som tror att Gasglad menar allvar i sina trådar. Har dock ett par trådar som är seriösa... Ha de!Gasglads senaste postningar här på sporthoj har fått mig att As garva, Jag tycker ärligt att han är skit kul, långt ifrån seriös, Men ändå en fyndig kille med massor av fantasier, Sen kan man fråga sig om han behövs här på sporthoj. Men han får mig att skratta bra jävla mycket, Vilken lirare.
Gött att de e nån som skrattar åt det i alla fall!! Blir nästan rädd när jag ser hur många det är som tror att Gasglad menar allvar i sina trådar. Har dock ett par trådar som är seriösa... Ha de!
Jag tycker det är roligast med folk som måste skriva så här för att de är så osäkra!2744902Jag tycker att det är roligast med folk som faktiskt tror gasglad är seriös i sina inlägg.. DET är humor=)
Gött att de e nån som skrattar åt det i alla fall!!
Vilket först? Ska han bannas, sen ska han lägga upp bilder? Eller hur funkar det Mja nä... killen åker ut vid hans nästa inlägg troligen.2744931Va inte killen bannad av Swedie ?
gasglad kan du inte slänga upp lite bilder på din R1 Öhlins superhoj.
Swedie kan du inte banna hans IP ?
Vilket först? Ska han bannas, sen ska han lägga upp bilder? Eller hur funkar det Mja nä... killen åker ut vid hans nästa inlägg troligen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|