Så jävla rätt

mr öland

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2010
Hoj
06 ktm 660
Detta är ett diskussionsforum där alla får komma till tals under vissa uppsatta regler. Kolla runt lite så får du vilka kommentarer man får på sådana här filmer. Det finns folk med ett annat säkerhetstänk än de killarna/tjejerna i den filmen och då blir i allafall jag lite trött på folk som åker utan hjälm i bar överkropp, dessutom får de gratis sjukvård om de klotar (i Sverige) och det tycker jag är förbannat irriterande.

Flytta den till stuntforum, där finns nog rätt folk för den filmen.

mycket bra skrivet :tummenupp

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
jag lite trött på folk som åker utan hjälm i bar överkropp, dessutom får de gratis sjukvård om de klotar (i Sverige) och det tycker jag är förbannat irriterande.

Flytta den till stuntforum, där finns nog rätt folk för den filmen.

Men nu är dom ju inte i Sverige så behåll dina skattepengar.

Och en film gör sig bättre i filmforat än i stuntforat.

Edit:
Vad tycker du om alla banrävar som är sjukskrivna var och varannan säsong med dyr vård?

Last edited:

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Hoj
CBR F4I Stunt
egentligen, fan va coola dom är som kör typ utan tröja etc. Det gör fan att man ser bättre ut, och lättare på hojen eftersom man ser mindre ut. Det största pluset är nog endå att alla brudar kollar om man kör utan tröja :) tonat visir också, det är fan snyggt:) Edit: har inte läst tidigare inlägg!

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Men nu är dom ju inte i Sverige så behåll dina skattepengar.
Och en film gör sig bättre i filmforat än i stuntforat.
Edit:
Vad tycker du om alla banrävar som är sjukskrivna var och varannan säsong med dyr vård?

Jag tycker att det under ordnade former och folk har rätt utrustning och hojarna är besiktade och om du menar oss glada amatörer som kör Actionpics m,fl så är det väldigt mycket säkrare på bana än på landsväg. De jag sätt vurpa på bankörningar har i typ 9 fall av 10 åkt hem med enbart trasig hoj. Jag tror Bulten och Bogesund kostar försäkringskassan mer än banköringarna gör.
Dessutom är vi till skillnad mot dessa stuntfolk i högsta grad på den lagliga sidan,,, tror du håller med lite, eller?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag tycker att det under ordnade former och folk har rätt utrustning och hojarna är besiktade och om du menar oss glada amatörer som kör Actionpics m,fl så är det väldigt mycket säkrare på bana än på landsväg. De jag sätt vurpa på bankörningar har i typ 9 fall av 10 åkt hem med enbart trasig hoj. Jag tror Bulten och Bogesund kostar försäkringskassan mer än banköringarna gör.
Dessutom är vi till skillnad mot dessa stuntfolk i högsta grad på den lagliga sidan,,, tror du håller med lite, eller?

Personligen tycker jag ingen ska be om ursäkt för att han/hon får sjukvård.

Oavsett om personen bombar bana som fritidsintresse eller kör i tshirt :)

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Personligen tycker jag ingen ska be om ursäkt för att han/hon får sjukvård.

Oavsett om personen bombar bana som fritidsintresse eller kör i tshirt :)

Sluta med dina sossefasoner nu. Allt bortom sunt förnuft borde belönas med fråntagna rättigheter såsom sjukvård etc. Jag klandrar dock inte befolkningen i USA som kör i t-shirt och stringkallingar då dom säkerligen tillhör intelligensreserven.

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Vilken del av inlägget menar du? Att jag kallade dom muppar eller att jag kommenterar deras bristande intelligens (att dom inte bär skyddskläder)?

Köra på bakhjul kan dom onekligen dock.

"(att dom inte bär skyddskläder)?". I varje tråd är det alltid folk som ska ta upp det, tycker du inte själv det är tröttsamt.?

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Herrejösses, snöar det i hela Sverige förutom här?

Jag tyckte det var ett lagom trevligt litet klipp, barnsligt men underhållande. MC-dekadens precis som det ska vara! Och jag ger blanka fan i ifall de har petskydd i eluttagen hemma.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024