Så många online här men ingen som säger något?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hur kommer det sig? Jag undrar detta.

Vågar ni inte berätta om hur ni kör, tror ni att ni är mesar eller är ni som mej förlorade i det sk. Sporthoj.com helvetet.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Om jag hade en gathoj bara :(

Sen är det fredag och de flesta är nog ute o supar. Alla andra har nog högerhanden ... på låret.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Swedie skrev:
Om jag hade en gathoj bara :(

Sen är det fredag och de flesta är nog ute o supar. Alla andra har nog högerhanden ... på låret.

Du kan få låna min :) fast den dör när man passerar 11k.
Ute och super? När man kan ha fest hemma och jag sitter här endå. Snacka om ososseal(hur fasiken stavas det?)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Qwerty skrev:

Jag har också funderat över det. Träffar massa folk som säger att de läser de man skriver, fast det ofta bara är ett par som svarar i varje tråd. Jag är uppvuxen bland pratglada människor, är en själv (!), och är van vid att umgås med snacksaliga människor. Tycker det är mysko med folk som inte har något att säga/skriva. Skriv på, ni har säkert mycket mer intressant att komma med än vad jag har!

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
ja här sitter man och inväntar morgondagen. Menlöst var ordet.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Macho Woman skrev:
Jag har också funderat över det. Träffar massa folk som säger att de läser de man skriver, fast det ofta bara är ett par som svarar i varje tråd. Jag är uppvuxen bland pratglada människor, är en själv (!), och är van vid att umgås med snacksaliga människor. Tycker det är mysko med folk som inte har något att säga/skriva. Skriv på, ni har säkert mycket mer intressant att komma med än vad jag har!

Tror att sånna som jag kallas för spammer. Men det finns ju många som mej, som älskar att hålla låda.

Åter till Mc snacket som sig bör i denna forumsdel. Hm gixxern går som en gammal honda och jag är lessen, Men han funkar i kurvorna och jag va på väg till knäskrap men ångra mej(är inte van att ha puckar) så jag vek in knät.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag skriver sällan intressanta saker. Innan var där mycket mer inlägg från mig. Nu orkar jag inte mä´t längre...

Har tappat stinget. Dåligt.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Qwerty skrev:
Tror att sånna som jag kallas för spammer. Men det finns ju många som mej, som älskar att hålla låda.

Åter till Mc snacket som sig bör i denna forumsdel. Hm gixxern går som en gammal honda och jag är lessen, Men han funkar i kurvorna och jag va på väg till knäskrap men ångra mej(är inte van att ha puckar) så jag vek in knät.
Tjärring du måsste kneksrapa annars får du smizk :fatta!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
OLDEN skrev:
ja här sitter man och inväntar morgondagen. Menlöst var ordet.

Vafandåförr? Man blir bara så rolig som man gör sig. Om det inte var så att pengarna vore totalslut hade jag minsann sett till att vara maximalt rolig. Och, jag är inte själv, jag har kört massa hoj, käkat god mat och sett en bra film. Inte nödvändigtvis blasé att sitta hemma.

Im-2-fast-4-u

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Suzuki GSX-R
Qwerty skrev:

Vågar ni inte berätta om hur ni kör, tror ni att ni är mesar eller är ni som mej förlorade i det sk. Sporthoj.com helvetet.

Sitter hemma o och tittar på motorcycklar istället! :yoparty

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Jag kan flika in i denna offtopic-tråd med en begäran om att miss Woman borde byta avatar.

Du ser ju för sjutton ut som en hel karl med den kroppshållningen du har där. Inte alls särskilt uppeggande för en straight kille som jag som sitter här ensam framför datorn med Helosansalvan i ena handen och.... ja.. :3freak

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
GSXR1100R skrev:
Tjärring du måsste kneksrapa annars får du smizk :fatta!

Men jag tror att jag behöver skånska vägar för att lyckas :) Att vika in knät känns naturligt.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Sitter hemma och njuter av just det. Det är rätt så skönt att bara läsa lite trådar, dricka kaffe eller kanske öl och låta tankarna springa fritt ibland.
ja juste... musiken är mycket mycket viktig! :tummenupp

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Caffe skrev:
Jag kan flika in i denna offtopic-tråd med en begäran om att miss Woman borde byta avatar.

Du ser ju för sjutton ut som en hel karl med den kroppshållningen du har där. Inte alls särskilt uppeggande för en straight kille som jag som sitter här ensam framför datorn med Helosansalvan i ena handen och.... ja.. :3freak

Vadå stright kille??? Alla på Sh är väll Gay :tungan

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Macho Woman skrev:
Vafandåförr? Man blir bara så rolig som man gör sig. Om det inte var så att pengarna vore totalslut hade jag minsann sett till att vara maximalt rolig. Och, jag är inte själv, jag har kört massa hoj, käkat god mat och sett en bra film. Inte nödvändigtvis blasé att sitta hemma.

Jaja, jag har tagit mig en proteindrink och sitter och växer. Men det knakar inte precis :D
Jag skall boxa zeb-macahan ur sadeln i morrn så det ser jag fram emot!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln