Swedie skrev:Om jag hade en gathoj bara
Sen är det fredag och de flesta är nog ute o supar. Alla andra har nog högerhanden ... på låret.
Qwerty skrev:Hur kommer det sig? Jag undrar detta.
Swedie skrev:osocial
Jag inväntar typ en '03 R1 i delar från USA... *stampar*OLDEN skrev:ja här sitter man och inväntar morgondagen. Menlöst var ordet.
Swedie skrev:osocial
Macho Woman skrev:Jag har också funderat över det. Träffar massa folk som säger att de läser de man skriver, fast det ofta bara är ett par som svarar i varje tråd. Jag är uppvuxen bland pratglada människor, är en själv (!), och är van vid att umgås med snacksaliga människor. Tycker det är mysko med folk som inte har något att säga/skriva. Skriv på, ni har säkert mycket mer intressant att komma med än vad jag har!
Tjärring du måsste kneksrapa annars får du smizkQwerty skrev:Tror att sånna som jag kallas för spammer. Men det finns ju många som mej, som älskar att hålla låda.
Åter till Mc snacket som sig bör i denna forumsdel. Hm gixxern går som en gammal honda och jag är lessen, Men han funkar i kurvorna och jag va på väg till knäskrap men ångra mej(är inte van att ha puckar) så jag vek in knät.
OLDEN skrev:ja här sitter man och inväntar morgondagen. Menlöst var ordet.
Qwerty skrev:Hur kommer det sig? Jag undrar detta.
Vågar ni inte berätta om hur ni kör, tror ni att ni är mesar eller är ni som mej förlorade i det sk. Sporthoj.com helvetet.
GSXR1100R skrev:Tjärring du måsste kneksrapa annars får du smizk
Caffe skrev:Jag kan flika in i denna offtopic-tråd med en begäran om att miss Woman borde byta avatar.
Du ser ju för sjutton ut som en hel karl med den kroppshållningen du har där. Inte alls särskilt uppeggande för en straight kille som jag som sitter här ensam framför datorn med Helosansalvan i ena handen och.... ja..
Macho Woman skrev:Vafandåförr? Man blir bara så rolig som man gör sig. Om det inte var så att pengarna vore totalslut hade jag minsann sett till att vara maximalt rolig. Och, jag är inte själv, jag har kört massa hoj, käkat god mat och sett en bra film. Inte nödvändigtvis blasé att sitta hemma.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|