Så sant så sant.Arawak skrev:10:e tid får jag det till. Bra kört i vilket fall
Men 6:e uppifrån dock :
Såg siffrorna till höger lite för sent, reflexerna är väl lite sena i den här kylan
Så sant så sant.Arawak skrev:10:e tid får jag det till. Bra kört i vilket fall
Jag tror de hade fyra stycke i år, men det beror nog en del på hur många som Puig tycker är värda att få köra också.Magnus skrev:Det är ju 21 som är med på testet, men hur många får plats i MotoGP academy?
Hoppas att det går bra för Gull.
christer skrev:Vad är det för kriterier som gäller för att komma in, är det enbart resultat vid tester , eller är det så att ekonomi vilket land man kommer ifrån m.m. som också tas med i bedömningen?
I vilket fall som helst så får man hoppas att Gull lyckas.
Lillfetto skrev:Så va vi tillbaka efter dagens testkörning. Dagen började med ett förarmöte där det mesta gick ut på att alla skulle ta det lugnt för att undvika vurpor, dessvärre var det en 5-6st som inte lyssnade. det va inte tider utan andra saker som dom skulle titta på...?? 3 grupper fick 2st 20 minuters pass vardera därefter fick ytterligare 10 st 15 min åktid till.. JA Robban var en utav dom 10 så nu är det bara vänta och se... svar kommer efter nyår då dom troligen ska ha ytterligare tester på Jerez.. Robban gjorde allt rätt enligt mitt tycke Men så kom jag ju inte närmare än så här:
G]
// Anders G
Lillfetto skrev:Så va vi tillbaka efter dagens testkörning. Dagen började med ett förarmöte där det mesta gick ut på att alla skulle ta det lugnt för att undvika vurpor, dessvärre var det en 5-6st som inte lyssnade. det va inte tider utan andra saker som dom skulle titta på...?? 3 grupper fick 2st 20 minuters pass vardera därefter fick ytterligare 10 st 15 min åktid till.. JA Robban var en utav dom 10 så nu är det bara vänta och se... svar kommer efter nyår då dom troligen ska ha ytterligare tester på Jerez.. Robban gjorde allt rätt enligt mitt tycke Men så kom jag ju inte närmare än så här:
// Anders G
Svar kommer efter nyår påstås det Önskar er alla ett gott slut & gott nytt år.sportarn skrev:Har ni fått besked ännu?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|