Motorrad
ABECEDET
blacktriple skrev:2309999lägsta vattentemperatur klockan loggade var 48 grader farenheit. Någon som vet hur mycket det är i celcius?
Det är +8.8 grader Celcius.
blacktriple skrev:2309999lägsta vattentemperatur klockan loggade var 48 grader farenheit. Någon som vet hur mycket det är i celcius?
Motorrad skrev:2311057Det är +8.8 grader Celcius.
blacktriple skrev:2309999
För en tid sen var jag tvungen att gå ner och göra ett undervattensjobb. Iklädd full dykutrustning och med en 19mm ringnyckel fastknuten i västen dök jag i Helsingfors hamn. Jag hade en sikt på ungefär 30 cm och lägsta vattentemperatur klockan loggade var 48 grader farenheit. Någon som vet hur mycket det är i celcius?
Mmmm
Skutte skrev:2311604Hmmm omfattande jobb, hade bottenpluggen lossnat så fick dra åt den typ
Skutte skrev:2311604Hmmm omfattande jobb, hade bottenpluggen lossnat så fick dra åt den typ
blacktriple skrev:2312075Nä, men ett rör hade sprungit läck mellan sista ventilen och skrovsidan. Bara att dyka ner och plugga hålet.
Där var ju som sagt bara 30 cm sikt så man fick känna sig fram för att hitta rätt hål...
När pluggen var på plats, byttes rörstumpen. Efter det var det bara att dra ur pluggen igen...
Kungen skrev:2311779pråmen var väl inte servar på Honda Center ?
eller där var det oljefiltret som satt löst
blacktriple skrev:2309999"Ja, vädret är alltid så här fint i Europa."
Det där tror jag du övat på innan...blacktriple skrev:2312075
Där var ju som sagt bara 30 cm sikt så man fick känna sig fram för att hitta rätt hål...
blacktriple skrev:2555299Då var det dags igen. Hösten har kommit och då passar jag på att åka till jobbet.
I eftermiddag lyfter jag från Kastrup...
blacktriple skrev:1690577
Är ni sugna på att följa med genom kanalen kan ni se vad som finns framför båten genom att kolla in vår webbkamera. Uppdateras var 15:e minut.
http://www.ncl.com/fleet/09/webcam.htm
The page you requested cannot be found. The page you are looking for might have been removed
John skrev:2604873Åååh. Satt inte kameran fast på båten? Typiskt.
Du hade bytt "båt" nu va?
blacktriple skrev:2605660Japp, ny båt nu.
Sitter faktiskt en webbkamera här också...
http://164.109.173.40/shipcams/dreamcam/fullsize.jpg
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |