blacktriple skrev:
...copenhagenflighten gar om en halvtimme eller sa...
Det första jag ska lärma mig nu på semestern är klockan. När jag satt och skrev förra inlägget var det typ 30 sekunder kvar till att gaten stängde. Givetvis missade jag den flighten...
Nåja, jag blev bokad på nästa BA-flight 2 timmar senare. Väl i köpenhamn vid bagagekarusellen fick alla andra från min flight sina väskor men inte jag. På bagagedisken upplyste de mig om att min väska stod i London. Jag upplyste damen om att jag var här och att min väska antagligen kännde sig lite ensam i england.
Nåja, hon lovade att göra vad hon kunde men att jag troligtvis fick vänta till imorgon. Så kan det gå. Hoppas jag har några rena boxershorts hemma bara...
Nåja, de som har varit hemma hos mig har också träffat Simba, grannens katt. Han satt på trappan och frös när jag kom. Jag släppte in honom och han tittade på mig en stund. Sen sprang han upp och satte sig utanför min dörr och vänta på mig. Mysig katt!
Fast, hur förklarar man att jag inte har någon leverpastej hemma? Han verkar vara lite sne på mig just nu...
Hursomhelst, trots avsaknanden av bagage, riktigt skönt att vara hemma!