Sådan bil sådan man... blocket.

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
En polare var och bowlade i mjölby för ngt år sedan, då var samuelsson där med frugan och hade banan bredvid. Han sa att det small ganska friskt bakom käglorna :D . Det var fö ölbowling, och vid ett tillfälle hörde han frugan halv viska "ta det lugnt nu Magnus" :lol

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
OLJEKYLD GSXR skrev:
När jag stod och tankade knarren utanför McD här vid mig i sommras så kom gladiator-Atlas och klädde av sig sin Jeep Cherokee och klev in för att troligen dra i sig några plusmenyer. Han är inte lång, men 140 kg är rätt mycket.....
Va fan gå din hoj på?? pommes?? kanske inte så konstigt den ha tagit mkt olja.. :tungan :lol

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Han ser inte så stor ut bredvid den bilen. I verkligheten är han enorm, det är ingen kort kille direkt.

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
OLJEKYLD GSXR skrev:
När jag stod och tankade knarren utanför McD här vid mig i sommras så kom gladiator-Atlas och klädde av sig sin Jeep Cherokee och klev in för att troligen dra i sig några plusmenyer. Han är inte lång, men 140 kg är rätt mycket.....

jag har varit på kurs med Roger "atlas" zapfe och jag är rätt säker på att han är 198cm lång. det är väl rätt långt.. :confused:

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...