Såg ni EdgeGames i helgen?

Hockey

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
SP1a -00
Tänkte bara höra om det var några härifrån som tog sig till Norrtälje i lördags å såg på freestyle motorcross och i så fall vad ni tyckte om tävllingen och arrangemanget som helhet?

Kul att det var många som kom iaf!
 

Davidk

Guest
jag tyckte det va rätt kasst duktiga killar men tråkiga svenskar ingen stämmning och låg musik.
vi drog direkt efter kvalet! :7peta nee bättre får det ta å bli tycker jag!
 

Hockey

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
SP1a -00
Davidk skrev:
jag tyckte det va rätt kasst duktiga killar men tråkiga svenskar ingen stämmning och låg musik.
vi drog direkt efter kvalet! :7peta nee bättre får det ta å bli tycker jag!

Ja vi fick en del problem med ljudet pga blåsten. Elverket som fanns till ljudanläggningen gick för fullt och orkade tyvärr inte riktigt med. Därav det det bitvis taskiga ljudet. Men vad menar du med ingen stämmning? Tycker att speakern var skön iaf. :yoparty
 

Hockey

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
SP1a -00
No1 skrev:
Enligt våra kamera killar så var tillställningen mycket proffsig och bra!! :tummenupp

Mycket film från evenemanget kommer inom kort i en mycket bra film... ;)

Patrik,
SWT Racing...

Bra. Ska bli kul så se! :banana
 

DC-Shoes

Hhhhmmmmmm
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Sweden
Hoj
Gult skit som bara går sönder!
Hade inte möjligheten att åka upp och titta...
Men lånade ut hojen till Fransmannen REMI, som jag sedan hörde fanns med på framsidan av tidningen RACE! :tummenupp


e04.jpg
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
No1 skrev:
Enligt våra kamera killar så var tillställningen mycket proffsig och bra!! :tummenupp

Mycket film från evenemanget kommer inom kort i en mycket bra film... ;)

Patrik,
SWT Racing...
och det ser jag framimot som bara ... :yoparty
 

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Ort
Dubsala - Lower Downtown
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Hockey skrev:
Tänkte bara höra om det var några härifrån som tog sig till Norrtälje i lördags å såg på freestyle motorcross och i så fall vad ni tyckte om tävllingen och arrangemanget som helhet?

Kul att det var många som kom iaf!
Jag och en polare tog oss dit....men vilka galningar till hojåkare man fick se!

Och sen efter pausen efter kvalet då det var tänkt att finalen skulle gå så tyckte piloterna att de blåste för mycket för att ha finalen just för att de laddar ännu hårdare för att impa på domarna då.

Så finalen uteblir och åkarna kör lite freestyle istället för att publiken skulle få valuta för pengarna....och jag kan säga att de var inte mycket de höll igen under freestyle åkningen...de laddade för fullt ändå.

Kul event men det skulle inte skadat om det var lite mer runt omkring....blev lite lite uppvisningstid och sen när de kört klart så fanns det typ inget att se runt omkring så de var till att dra hem.

Extra + för speakern som var dödsskön....
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jo, jag var där och filmade lite. Fler backflips detta år och överlag fint kört av grabbarna - så de har övat en hel del sedan förra vändan.
 

Disasterpiece

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2005
Ort
Gävle
Hoj
1000r k7
Förra året var helt klart mycket bättre! Speakern var bättre (även om det är samma person), fler åkare om jag inte minns fel?
Är iof helt säker på att det hade blivit minst lika mycke ös dethär året om det inte varit för vädret. Hoppas på bättre väder nästa år, ska i vilket fall som helst dit!
 

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Haninge
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Jo speakern var ju den som höll igång allting, men vad svenskar är tråkiga? :confused: Det var väl för lite öl där, för han skrek ut allt vad han orkade och väntade på respons, men alla stog helt tyst :kocko

Men i helhet var det helgrymt och jag filmade allt, dock med en del huvuden ivägen :rolleyes:
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
Jag var då tok besviken på allt. Det enda som innehöll action var Fiddy tävlingen. Men resten sög pung tyvärr... Dåligt arrangerat och verkligen enformigt... men det kanske ska vara så... vad vet jag, det här var första och sista edge games för min del!

//Anders
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Nobody skrev:
Jag var då tok besviken på allt. Det enda som innehöll action var Fiddy tävlingen. Men resten sög pung tyvärr... Dåligt arrangerat och verkligen enformigt... men det kanske ska vara så... vad vet jag, det här var första och sista edge games för min del!

//Anders

Ja du, alla kan ju inte vara nöjda för hur skulle vår värld se ut då? :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top