Dizzy skrev:bortskämda unge som har mc lyft! ,,, sån skulle man behöva ibland själv...
Det är i princip bara att åka ut och pröva sig fram. På så sätt kommer du fram till den inställning om är bäst för just din hoj. Men om du tar av YPVSlocket så ser du hur den ska vara ställd ifrån början. Det finns ett litet hål på den svarta brickan som ska vara precis över hålet i cyllen (eller rakt upp bara) om det är rätt ihopsatt så är det ganska nära perfekt.cRoC skrev:Nu när hojen är såpass strippad kan jag lika gärna kolla hur YPVSen är inställd. Effektpuckeln kommer vid 6000 varv, vilket verkar lågt.
Kan någon beskriva hur det går till? Min sketna verkstadshandbok är inte mkt att hänga i granen. Japp, jag har sökt
Vänster, den handen man inte hälsar med.cRoC skrev:Okej. Med locket menar du alltså på cylinderns vänstra sida, eller högra? Finns väl ett lock på vare?
Itacha75 skrev:Ser mer och mer ut som en Honda...
cRoC skrev:Det var ju jävligt snällt sagt...
Itacha75 skrev:Ser mer och mer ut som en Honda...
cRoC skrev:Ändå skitväder.. ska beställa lager imorgon.
edit. Tänkte testa addemoto nu när dom ligger nära, har nån handlat där?
^XceeD^ skrev:Addemoto e rätt bra...dom har en massa grejor...men dom har dock inte allt som står katalogen...handla där senast igår ...dock grejor till moppen..men ändå
cRoC skrev:Har hört med addemoto. Dom hade inga lager och kunde inte ta hem. :kocko
Trode dom var Yamahaåterförsäljare? Nae, nu har jag fått nog, beställer från Beviks i Linköping.
^XceeD^ skrev:hmm...dom e lite skumma ...men men...snart ska min lilla sak bli stylat me inflyttad reggskylt, miniblinkers o lite annat godis...förresten...offtopic men ändå..ngn som kört minimoto? ska köra d på fredag...ska spöa farsan o hans polare
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |