Såhär ser det ut

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
Padde skrev:
Jag ska kanske snart in och köra i Malmö.

Lär vara riktigt kul!

:tummenupp

godis ;)....urk..börjar fundera på att sälja min mito o köpa en annan leksak...förslag?

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
^XceeD^ skrev:
godis ;)....urk..börjar fundera på att sälja min mito o köpa en annan leksak...förslag?

Alså annan MC eller leksak som typ minimoto?

Jag kan ju inte rekomendera mini moto eftersom jag inte kört nån sånn innu men några polare till mig har gjort det och dom sa att det var riktigt kul.

^XceeD^

Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
Padde skrev:
Alså annan MC eller leksak som typ minimoto?

Jag kan ju inte rekomendera mini moto eftersom jag inte kört nån sånn innu men några polare till mig har gjort det och dom sa att det var riktigt kul.

hmm..jadu..vet inte...annan mc typ motard..lr en leksak som minimoto, cross osv...

^XceeD^

Gick med
10 Feb 2004
Hoj
cRoC skrev:
Skulle jag köpa ny 125a skulle det vara en DTR ;)

ok ;)..får väl se...kanske satsar på mellanhoj istället..får som sagt se va d blir

^XceeD^

Gick med
10 Feb 2004
Hoj
cRoC skrev:

nepp..men jag MÅSTE ha ngt o pilla me i vinter...förra vinter blev d min gamla skitta MT5a o Miton...moppen e till salu o snart blir d samma för Miton...fick reda på att morsan funderar på att donera en mellan hoj till mej..en glidare..men vafan..den går den också :tuttar ..har jag tur så tar morsan o kör på den o sen så får jag kanske en annan av farsan...många alternativ :tungan ...men men..I've said it before and I'll say it again..vi får se :D

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa