Von Vettet
Ny medlem
så efter ca 400 mil så kändes den något begnagen. Så nu när man e utan hoj så hör man mer å mer om de nya premierna vilket osökt får en in på en stunthoj ala oförsäkrad alternativt en halvförsäkrad motard.....jag vet inte....
Von Vettet skrev:2610359så efter ca 400 mil så kändes den något begnagen. Så nu när man e utan hoj så hör man mer å mer om de nya premierna vilket osökt får en in på en stunthoj ala oförsäkrad alternativt en halvförsäkrad motard.....jag vet inte....
Von Vettet skrev:2610359så efter ca 400 mil så kändes den något begnagen. Så nu när man e utan hoj så hör man mer å mer om de nya premierna vilket osökt får en in på en stunthoj ala oförsäkrad alternativt en halvförsäkrad motard.....jag vet inte....
Zilversurfer skrev:2610682Motard är bull! 75% tråkigt 25% askul. Kör lägg pengarna på ERF istället. Du har pratat om det i 4 år nu, kanske dags att göra slag i sak.
Mvh//ZS
Willew skrev:2610891Jag betalar 3600 hel/hel på länsförsäkringar men det kvittar för imorgon byter jag den mot en 929 -01
Motard e bull !!!!! Hade min 1 månad och e redan trött på den...
Köp inte motard.....
Talpai skrev:2610807Komigen nu Von fettet, Upp till bevis hur du kör på banan, här kan du wheela utan att bli utkastad o skälld på bara för du vill ha skoj.
Jag kan stå i depån o läsa dina psalmer.
Green skrev:2610937hade missat helt att du hade köpt en motard..
Ngon som vet ifall försäkrnings premierna kommer att ga upp? och hur mkt o när?
Snällt att göra det på Juli med när alla vill köra hoj....JKay skrev:2611713Trafikförsäkringen ska upp
Hur mkt vet ingen..bara en massa lösa rykten
När: 1 Juli 2007
VV kan teoretiskt bli en snabb och duktig tävlingsförare, men det vill han inte, han trivs bäst när han får wheela inför publik på Sjöborakan & tillbringar helst sin fritid med att ljuga för trafikpolisen.Zilversurfer skrev:2610682Motard är bull! 75% tråkigt 25% askul. Kör lägg pengarna på ERF istället. Du har pratat om det i 4 år nu, kanske dags att göra slag i sak.
Mvh//ZS
Von Vettet skrev:2610359så efter ca 400 mil så kändes den något begnagen. Så nu när man e utan hoj så hör man mer å mer om de nya premierna vilket osökt får en in på en stunthoj ala oförsäkrad alternativt en halvförsäkrad motard.....jag vet inte....[/QUOTE
köp min streetfighter
konon skick ,bra försäkring.
GSXR1100R skrev:2611783VV kan teoretiskt bli en snabb och duktig tävlingsförare, men det vill han inte, han trivs bäst när han får wheela inför publik på Sjöborakan & tillbringar helst sin fritid med att ljuga för trafikpolisen.
Von Vettet skrev:2614065jag är ingen snabb förare
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |