Jag har fixat den nu , vi testade att ladda batteriet som var i och det var tydligen lite urladdat och så kollade vi satt allt annat var okej och nu funkar den perfekt än så länge !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Befintligt skick är befintligt skick... punkt.
Så länge du inte ljugit om skicket eller att du visste om problemet men struntade i att berätta det, tråkigt för köparen.
Såna här risker följer med att göra privata affärer, vill han tjafsa vidare bör det göras via tingsrätt.
Jag skulle erbjudit mig att fixa felet.
Nja... Tror ju inte han själv skapat felet eftersom du skrev om problemet här tidigare på sporthoj. Nog kände du till det alltid. Ajabaja!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?272367-Yamaha-TZR-125-D%F6r-vid-h%F6gre-hastighet
Tydligen är felet numera 50 mil bort.
Som jag ser det så är jonzi88 en oärlig lögnare, det finns bevis på att han kände till problemet, här sitter han och ljuger för oss på forumet att han inte kände till felet.
Skäms på dig! Jag hoppas att du inte skriver några mer inlägg på SH, i mina ögon så är du en sopa!
Men läs hela tråden förifan. jonzi88 skrev ju igår att han sålde hojen i fredags och skrev i lördags att han hade den fortfarande och att det var fel på den vilket han alltså fått höra av tjöparen i fredags innan han startade lördagstråden, men det hade han inte (kvar den) utan skrev det ifall han skulle tjöpa tillbaks den, troligen av han som startade en annan tråd i lördags om sin 125: som dog på högre varv, och skrev sen i söndags i lördagstråden efter att han startat den här tråden i söndags och känt att han fått lite mer tjött på benen kring tvisten att den nu var såld i form av ett edit fast den ju redan var såld i fredags, och allt det kom fram i söndags i den här tråden sen några andra redan uppmärksammat att det verkade skumt, vilket ledde till att jonzi88 förklarade detta, och några andra visade tråden som startades i lördags av 125tjommen som hittat felet, om den nu var samma hoj, och så var ju hela problemet löst.Som jag ser det så är jonzi88 en oärlig lögnare, det finns bevis på att han kände till problemet, här sitter han och ljuger för oss på forumet att han inte kände till felet.
Skäms på dig! Jag hoppas att du inte skriver några mer inlägg på SH, i mina ögon så är du en sopa!
View attachment 410085
View attachment 410086
Men läs hela tråden förifan. jonzi88 skrev ju igår att han sålde hojen i fredags och skrev i lördags att han hade den fortfarande och att det var fel på den vilket han alltså fått höra av tjöparen i fredags innan han startade lördagstråden, men det hade han inte utan skrev det ifall han skulle tjöpa tillbaks den av han som startade en annan tråd i lördags om sin 125: som dog på högra varv och skrev sen i söndags i lördagstråden efter att han startat den här tråden i söndags och känt att han fått lite mer tjött på benen kring tvisten att den nu var såld i form av ett edit fast den ju redan var såld i fredags och allt det kom fram i söndags i den här tråden sen några andra redan uppmärksammat att det verkade skumt vilket ledde till att jonzi88 förklarade detta och några andra visade tråden som startades i lördags av 125tjommen som hittat felet, om den nu var samma hoj, och så var ju hela problemet löst.
Hur svårt kan de va?
Ber om ursäkt för huvudvärken, inlägget är ett skämt.Jag behöver en tolk för att förstå det du har skrivit, så osammanhängande och dåligt formulerat
Redigera din text och skriv på svenska. Nu blir jag förvirrad
Jag har bett joni88 om ursäkt, men du måste fortfarande lära dig särskrivning! Jag fick huvudvärk när jag läste ditt inlägg.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|