Jo, gjorde lumpen där.. 2002 tror jag det var.. inte helt säker.. antar att du låg där med eller?d1ce skrev:2373776Se på fan
Snyggt gjort, märkte det inte ens!
Btw. kände igen dig, gjorde du lumpen på berga?
-@
-@
Jo, gjorde lumpen där.. 2002 tror jag det var.. inte helt säker.. antar att du låg där med eller?d1ce skrev:2373776Se på fan
Snyggt gjort, märkte det inte ens!
Btw. kände igen dig, gjorde du lumpen på berga?
-@
-@
English Bloke skrev:2373778Hans 'babe' måste ha haft kul när det regnade med de fina hojkläder .
P.S. Nice pic, Nursey. Always 'stimulating' to see a woman in uniform.
scud skrev:2373800Jo, gjorde lumpen där.. 2002 tror jag det var.. inte helt säker.. antar att du låg där med eller?
Tja, don efter person. Eller vad är det man brukar ha i sopsäckar?d1ce skrev:2373798Jag menar, hans substitut för buff är ju knappast något som lockar eller smittar av sig att prova på.
Men det var ju inte DIG han menade, fattar du väl.d1ce skrev:2373803Efter dagens nästan 50mil i konstant regn känner jag mig minst sagt våt, trotts mina kläder
War-psycho skrev:2373809Men det var ju inte DIG han menade, fattar du väl.
War-psycho skrev:2373809Pratar hon fortfarande med dig, efter vad du utsatte henne för idag?
Hon lär ju inte varit snustorr hon heller ju.d1ce skrev:2373818Hehe, vad jag nu gjort, så faktiskt
Där ser man.. ja låg ju på Utö som vi körde på grund och skrotaded1ce skrev:2373803
Samma här, låg på Visborg.
-@
War-psycho skrev:2373830Hon lär ju inte varit snustorr hon heller ju.
scud skrev:2373835Där ser man.. ja låg ju på Utö som vi körde på grund och skrotade
Håller med W-P,trots regn så var det ett kanon gäng som man fick åka medWar-psycho skrev:2373502Jo, eftersom jag kom först så bestämmer jag att det var en tävling dit nu.
Förresten, vem här på forumet ledde långsamma gruppen (Blade-åkaren)?
(Kommer inte ihåg hans SH-namn)
Jasså? Hehe, nä.. ruggigt ful var den, men dög att bo på..d1ce skrev:2373839
Henne har jag sett sedan dess, låg här i norrtälje ett tag efter "skrotningen". En inte så vacker skapelse
-@
Nämen det var du det... bra jobbat.Ronnie_69 skrev:2373843Håller med W-P,trots regn så var det ett kanon gäng som man fick åka med
Det var ju första gången som jag fick åka som turledare o jag hoppas att ni tyckte det gick bra..vi kom ju först till Statoil
När åker vi igen?
Mv. Ronnie
Jag åkte med i eran grupp. Och det blev nog lite bättre sammanhållning just därför att det samarbetades.. Kul gäng, lagom storlek på gruppen tycker jag. Att köra fel gör ju inget, blir bara roligareWar-psycho skrev:2373860Nämen det var du det... bra jobbat.
Samarbete hela tiden, funkade bra... tror även att det gjorde körningen roligare, intressantare & säkrare, eftersom fler blev mer engagerade.
Vi kommunicerade mer med varann nu, tycker jag... bara positivt.
Jag hade faktiskt ställt in mig på att detta skulle bli sista samåkningen jag ordnade, men ni alla gjorde denna så kul & bra att jag börjar tänka om.
Så, kom med åsikter & förslag på förbättringar, så ska vi se vad som händer.
All konstruktiv kritik är välkommen.
Jo, kul sällskap på vägen hem åxå.scud skrev:2373871Jag åkte med i eran grupp. Och det blev nog lite bättre sammanhållning just därför att det samarbetades.. Kul gäng, lagom storlek på gruppen tycker jag. Att köra fel gör ju inget, blir bara roligare
Ja usch o fy, ruggigt halt.. Jag höll ju på att göra bort mig, men ja.. Kanske finns lite Rossi i mig trots alltWar-psycho skrev:2373875
Vilt spinnandes på hudddingevägen.
Å ja e ghååååstraaaajjjder med mina däck.scud skrev:2373885Ja usch o fy, ruggigt halt.. Jag höll ju på att göra bort mig, men ja.. Kanske finns lite Rossi i mig trots allt
Hehe, ja du hade ju bra tempo där!War-psycho skrev:2373892Å ja e ghååååstraaaajjjder med mina däck.
Kul när jag öste på på snorhala vägen mellan Vagnhärad & Gnesta, medans ni halkade runt...
Helt sjukt att jag överlevde med mina bakelitsulor.
War-psycho skrev:2373892Helt sjukt att jag överlevde med mina bakelitsulor.
Säger väl sig självt.. det är inget fel på däcken.. något bra att skylla på bara.. du har ju din buff t.ex..d1ce skrev:2373905Det här är ingen pik eller något, bara en fråga
Varför byter du inte däcket/n? Du pratar ju ganska mkt om säkerhet vid körningar osv?
-@
Tja, gasen funkar ju, det e bara returvajern som saknas.scud skrev:2373902Hehe, ja du hade ju bra tempo där!
scud skrev:2373911Säger väl sig självt.. det är inget fel på däcken.. något bra att skylla på bara.. du har ju din buff t.ex..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |