Ja e här nu iaf.. ledig hela veckan så några timmar på SH lär det ju bliPlonkan skrev:2394730Det märks att folk börjat jobba, eller åtminstone måste sitta nånstans utan möjlighet att sufra på SH, för det är ju helt dött här på forumet...!
Jag e me´oxå... inte hela tiden, måste ju jobba lite då å då.Plonkan skrev:2394730Det märks att folk börjat jobba, eller åtminstone måste sitta nånstans utan möjlighet att sufra på SH, för det är ju helt dött här på forumet...!
Ge mig en kamera, ledigt från jobbet och någon att åka bakpå så ska ni få se på bilderWar-psycho skrev:2394490Blev det inge fler bilder?
Var alla så slut i armarna att man inte orkade lyfta kameran kanske?
Carro1 skrev:2395159Ge mig en kamera, ledigt från jobbet och någon att åka bakpå så ska ni få se på bilder
Oh inte dåligtSnail_shell skrev:2395184Du fårt ledigt från jobbet!
Du får någon att åka bakpå..
Men kamera det blir lite svårare..
Carro1 skrev:2395208Oh inte dåligt
Då får jag väl se till att skaffa fram en kamera på egen hand då
Låter som att det är givet för söndagsåkaMrnice80 skrev:2395237Jag har precis pratat med din chef, det är grönt med ledighet, bönpall har jag, och en kamera. Behöver du utrustning också??
Hmm, har ett men vet inte om det passar dig..
Nej, vad ska nu Emelie säga om detta om du får åka innan henne..
Skämt o sido.
Carro1 skrev:2395265Låter som att det är givet för söndagsåka
Har en del grejer själv, det enda som saknas skulle väl vara just ett ställ.
Finns bara ett sätt att ta reda på om det passar eller inte
Har hon något att säga till om?
Snail_shell skrev:2395290Var nu inte så bekymrad!!
Säg att du vill åka en söndag och det kommer stå 14 hojar på rad utanför med ställ, kamera och ledig plats bakpå...
Carro1 skrev:2395301
Då ska jag bara försöka ordna ledigt på söndag då
Kan ju inte vara så svårt. Bara säga att du kommer se till att fika-stoppet blir på jobbet ditt. Sen får du hoppas att din chef inte förstår att fikat blir där även om du inte är medCarro1 skrev:2395301
Då ska jag bara försöka ordna ledigt på söndag då
Mrnice80 skrev:2395237
Nej, vad ska nu Emelie säga om detta om du får åka innan henne..
Skämt o sido.
Carro1 skrev:2395265
Har hon något att säga till om?
Snail_shell skrev:2396175Den "fajten" slipper jag uppleva!!
Nästa söndag får ni åka utan mig..
Då har jag en massa ansvar..
Men å andra sidan så skulle det nästan vara värt att ta bilen ner till Rosenhill, bara för att få se den
kul me ninja skrev:2396520faan...snigeln...ladda batteriet nuu å låna ut kameran..så kanske de blir nåra bra bilder
Uh-oh, dig hade jag inte räknat med£m£li£ skrev:2395509Ja ni, vad ska jag säga Passa dig Carro (jag har ju iof en deal med Andreas, men ändå haha)..
Nej, får helt enkelt ragga upp någon att åka med på söndag. . Är ju ledig och har kamera som det ser ut nu iaf
Aaa, du tänker sååå!scud skrev:2395388Kan ju inte vara så svårt. Bara säga att du kommer se till att fika-stoppet blir på jobbet ditt. Sen får du hoppas att din chef inte förstår att fikat blir där även om du inte är med
Ja så gott som iallafall.. någon som vet vad det ska bli för väder?Snail_shell skrev:2395365Du ser!!
Och det var väl redan ordnat??
Det är bara att gå till chefen och få det bekräftat
Carro1 skrev:2397012
Ja så gott som iallafall.. någon som vet vad det ska bli för väder?
Äh, våga och vinn.. det blir väl en chansning när det börjar närma sig söndagSnail_shell skrev:2397074Förmodligen en mycket korkad fråga..
Regn!
till och från..
Carro1 skrev:2397102Äh, våga och vinn.. det blir väl en chansning när det börjar närma sig söndag
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari