War-psycho skrev:
2406659 Haha... han ser ju inte ens stora fartyg som ligger i dikena efter Skanssundet, hur ska han då hitta en sketen tjugolapp?
(Å ändå kör han långsammare än "blom-luktar-gruppen", man ser ju hans hastighetsmätare på filmen.
)
JayZin: ledare av "Vilse-i-pannkakan-gruppen"
Ja men, vill ju inte att stackars Snail_shell som e sist i gruppen ska hamna för lång efter! sist fick jag ju vänta i typ en kvart vid varje korsning innan han dök upp och då körde jag inte snabbare än 170 på typ hela sträckan
Min blick söker sig endast efter sånt som e väsentligt i trafiken, typ snygga tjejer, reklamskyltar med bra erbjudanden, pengar längs dikeskanten osv. varför ska jag lägga märke till ett fartyg stort som en finlandsfärja mitt uppe på land?? Jag ska väl inte ut på sjön? Och en båt ska vara i vattnet!
Vill du att det ska komma rök när du burnar prova dränk bakdäcket i en 1 liter soppa, tänd på och simsalabim så kommer det rök. Ha dock en brandsläckare i närheten om du vill ha kvar hojjen.
Du e välkommen att utmana med mini-moppen, kör du ifrån, är du värd en
Plonkan det är inget fel på blom-luktar-gruppen det är bara det att du tillhör ju än av de väsentliga saker min blick söker efter i trafiken. Det skulle vara en livsfara för mig att vara med då min blick förmodligen inte skulle lägga märke till något annat.