Söder om Landsvägen TOUR 2007 MCK Vilse!!!

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Akta din tunga, mr-jag-kör-alltid-10 mil-längre-än-alla-andra...

OBS OBS OBS OBS MATINFO OVAN OBS OBS OBS

Försök ta med jämna pengar så blir livet lättare, annars blir det kaveln i huet, hälsar köksan:mad:
Vadå? jag kör EXTENDED EDITION av Vilse rundan, tänk så speciella alla kände sig när vi kommer 15-30 min efter :D

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Materbjudande som erbjuds är följande:

DRICKA INGÅR TILL ALLA MENYER!

För er som av någon orsak inte vill äta dessa menyer finns det en livsmedelsaffär som erbjuder det mesta (utan varmrätter dock ) precis brevid restaurangen.
Kan man få en såndäringa go kaffe, som PGH har på bild, också?

PM on it´s way PG!!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
PG...du kan göra ett par fina Latte i förväg o ha med i touringväskan till oss när vi når matstället? :D

Självklart. Får bara se till att skumma mjölken ordentligt så att det håller länge. Eller så tar jag vägen in om mig på rundan och bjuder mina co-drivers på var sin latte. Ngn som e sugen, tar max 20 i min grupp?

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Självklart. Får bara se till att skumma mjölken ordentligt så att det håller länge. Eller så tar jag vägen in om mig på rundan och bjuder mina co-drivers på var sin latte. Ngn som e sugen, tar max 20 i min grupp?

Lysande! Svänger inom efter Stockamöllan. :rolleyes:

JAJJAS

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Honda cbr600f sport -01 - såld. Ten7 yx160cc -09
Hänger man med med en 25kw-hoj?

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
självklart gör du det.

Har du glapp i ventilerna Chuka eller, inte i min fucking jävla outlaw-fartsyndar-gruppa-helvete!!!! I min sekt kommer vi köra så vevstakarna böjer sig o kroknar efter 5 km. Så fort kommer det gå!

Pröva om du törs, du som kör med strypt-mes-hoj! Hur kan det stå "sport" på din hoj, har ju pluggen i fortfarande ju ju!

Just kidding ju ju, klart du kan! :pannkyss du får en till:pannkyss

Last edited:

JAJJAS

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Honda cbr600f sport -01 - såld. Ten7 yx160cc -09
Har du glapp i ventilerna Chuka eller, inte i min fucking jävla outlaw-fartsyndar-gruppa-helvete!!!! I min sekt kommer vi köra så vevstakarna böjer sig o kroknar efter 5 km. Så fort kommer det gå!

Pröva om du törs, du som kör med strypt-mes-hoj! Hur kan det stå "sport" på din hoj, har ju pluggen i fortfarande ju ju!

hahahah, jag ska prova. Att hojen är strypt vet inte brudarna om, det är bara att säga att man kör försiktigt :D

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Du kör ju inte i min mach 3-grupp, så ta du och kör den riktiga vägen så du kommer fram nångång:tungan Ngn annan som vill som kan köra i mitt tempo?
Gäääääsp, nej tack, då somnar man. Helt livsfarligt.

Sitter här o tänker tillbaka på de tidigare MCK Vilse-turerna. vad är egentligen oddsen för att du eller Cel inte ska göra bort er på rundan?

Tänker på Kristianstad och JET-macken då du anlände utan grupp (dom stod redan o tankade). På Båstad då vi väntade på Cel, på Kanalkiosken, då vi väntade på Cel, på Ekerödsrasten, då vi väntade på Cel.

Ja, listan kan göras lång. Om vi skickar Cel i första gruppen nu, tror ni vi slipper vänta då? :va :D

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Gäääääsp, nej tack, då somnar man. Helt livsfarligt.

Sitter här o tänker tillbaka på de tidigare MCK Vilse-turerna. vad är egentligen oddsen för att du eller Cel inte ska göra bort er på rundan?

Tänker på Kristianstad och JET-macken då du anlände utan grupp (dom stod redan o tankade). På Båstad då vi väntade på Cel, på Kanalkiosken, då vi väntade på Cel, på Ekerödsrasten, då vi väntade på Cel.

Ja, listan kan göras lång. Om vi skickar Cel i första gruppen nu, tror ni vi slipper vänta då? :va :D

Vi ger Cel en snitslad bana runt Eslöv, på max 3 km. Så borde chansen vara stor att vi anländer slutpunkten samtidigt!

Det i Kristianstad, vad säger man - allt för publiken. Men det var väl en grym posörsträcka på den turen rätt genom city på gågatan. Eller var det inte en gårdsgata, hoppas det iaf.

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe

Just kidding ju ju, klart du kan! :pannkyss du får en till:pannkyss

jepp.. måste va ett vist glapp där... annars blir det så mycket effekt att det blir näst intill omöjligt att kontrolera. :tungan

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Det var en posörgata, och coolt var det! Var det planerat?

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Det var en posörgata, och coolt var det! Var det planerat?

Jepp, det var faktiskt ganska planerat. Trodde inte det var ngn gågata där inte för när jag bodde där för ngr år sedan så var det lagligt att köra där, detta sa jag till polisen sen som stoppade mig... ;-) Ok, kör vidare för denna gång, sa han och gav mig en slängkyss.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Ja ha, bara 12 pers som skall äta. Har övriga börjat deffa nu för att komma i form till nästa års Mr Wet-t-shirt:confused:

Ångrar ni er så är där ju tid kvar, till fredag kl 12.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Du kör ju inte i min mach 3-grupp, så ta du och kör den riktiga vägen så du kommer fram nångång:tungan Ngn annan som vill som kan köra i mitt tempo?

Ja, tjena! Mach-3 grupp...jojo...hör på den va!? :pangihuve
Då får jag väl bju Mavve på en Latte i Kivik ist. :hihi

Hänger man med med en 25kw-hoj?

Klart du gör! Satsa på att köra i PGs grupp....då hänger du garanterat med! :fakta

Ja, vi var tydligen jättepoppis, såg flera som vinkade med knytnävarna, tro det är så man hälsar i Kristianstad. :näsblod

Tyckte det var konstigt. Det var ingen som visade samma tendenser när jag, sniper, Basse och holm rekade den rundan. Fast, även om det bara var jag o Sniper i K-stad....märkligt folk där! :va

:tungan

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar