Petig man ska vara då
Ja, och när du sen kör den alternativa vägen tillbaka igen, är det för att du ska komma ihåg den alternativa vägen till nästa gång..Älskling? Du vet att jag inte kör fel, jag väljer bara alternativa vägar för att jag är nyfiken. Inget annat.
gifta näääää.... inte då! då hade jag ju berättat de riktigt roliga vilse-historierna.Hur länge har ni varit gifta?!
gifta näääää.... inte då! då hade jag ju berättat de riktigt roliga vilse-historierna.
@ Mavve: puss raring
Ja var håller den hus?Viktigt nu när ITchefen inte är närvarande!
Ap ap ap ap... nu tar vi det lite piano här!gifta näääää.... inte då! då hade jag ju berättat de riktigt roliga vilse-historierna.
@ Mavve: puss raring
Ja var håller den hus?
Nä, nu spammas det för lite i tråden! PGH var ÄÄÄÄRR duuuu!!!?!?!?! Ahhh...du jobbar.
EDIT: Men tjena...367 visningar o "bara" 16 anmälda....30 svar och jag har gjort flest spamposter! SKÄRPNING!!
Det där är PGH:s bag. Skicka PM o skäll på honom.Fan vad du gnäller, håll dig till det som är viktigt istället, som t ex maten! VAD BLIRE FÖR MAT NURÅ????? Man tycker ju att ni vid det här laget borde lärt er ett och annat om vad som är viktigt att informera om... *knorrr*
Fan vad du gnäller, håll dig till det som är viktigt istället, som t ex maten! VAD BLIRE FÖR MAT NURÅ????? Man tycker ju att ni vid det här laget borde lärt er ett och annat om vad som är viktigt att informera om... *knorrr*
Har du åkt på skamgrepp LR?! Snacka om GNÄLL?!
Passar det inte så får du inte följa me! *HA*
Jag är med!
Jaja, jag ska, jag ska3141049återigen, grattis till körkortet men förfan ut och kör lite din mes
Mjasså? Det kanske var du som saboterade min hoj så jag inte kunde följa med på förra rundan?
Den här gången skall jag inte köra nåt innan rundan, bara för att inte riskera att något händer...
Kommer tempot bli ungefär som sist på NDR?
Denne gör entré i tråden nu!!!!!!!!!!!!! Fan vad här skall spammas nu, NOT. Kul att man är anmäld till ännu en runda. Missade ju förra rundan, så det kommer bli dubbelt tempo i min grupp denna gång. Har ju mycket tempo på lagret nu. Så ut o naja allt på moppen va!
Mat var det ja, jag får väl ta hand om det - kanske, cirka, typ eller nått.
Listan:
1. jag
2. jag
3. jag
4. jag
5. jag
6. jag
osv osv
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection