Tewdie
Medlem
Får väl åka hem till dig och skratta i stället då.3189813du missade en "burn" och ett gott skratt
Får väl åka hem till dig och skratta i stället då.3189813du missade en "burn" och ett gott skratt
Äntligen hemma.. efter första långturen på hoj, efter min olycka.
ont.... ont.... ont......tror jag kommer att slockna på soffan som en 85 årig gubbe efter bingolotto
Å så byter du ner dig från en raket till en suka... Visst går det fort... Kunde gått lite fortare i mitt tycke med men, som R.O.H vet.......trodde det skulle gå lite mer undan. Fast det är nog bara jag som har blivit skadad av att köra med R.OH grabbarna
Och jag vill tacka alla medåkarna i min grupp, ett speciellt tack till BeBe som agerade alldeles utmärkt .....
Men va fan... Vi lovade ju att inte berätta!!!säkert lika kul som vi hade på *host* willy's
Men.....Tack för en trevlig tur. Mave snygg guidening av willys parkering.
Nu skall du vara snäll o föregå m gott exempel som gammal farbror...Amen små nissar!
Era tvitakt klarar väl att hålla 100?...
hur fan ska han hålla reda på det?3189816du får både skaffa glasögon och hörapparat för vi har fortfarande inte 2t
och det där med 5 mil visst jag ger mig för det är 2,9
hur fan ska han hålla reda på det?
2st av oss va ju det?
hur fan ska han hålla reda på det?
Både Ted och Fredde kör ju tvåtakt så 50%
Nu skall vi ej skäfta om att det tar 20 eller 30 min till Eslöv. Jag kan garantera att till stockamöllan kan måste man hinna lätt på en timme från Staffanstorp. Om det ej står någon i Eslöv då jag passerar mellan 12.30-1240 så far jag direkt vidare till Stockamöllan.
jag har kört klippan-staffanstorp på under en timme med marginal så det SKA man klara. hade kul imorrn, kör fort o försiktigt
Haha, vi var nog enda gruppen med ett kossa-stop.
Bråka inte. Du ska vara en snäll pöjk!3189845det var ju dig och mig han pratade med eller hur?
sen pissade det glykol..
och lite småsaker som backspegel, blinkers osv
Nu skall du vara snäll o föregå m gott exempel som gammal farbror...
De skötte ju sig ypperligt på NDR...
Kan det finnas en underton i det.3189890Heheee jupps! Fast ingen av oss klev av när de luftades från hagen.
Hej alla,
Jag är hemma med brutet nyckelben. Gör ont som f-n när jag rör mig men det fixar väl sig. Tack för den fina hjälpen av alla som stannade, det känns skönt att veta att vi hojåkare är så trevliga människor ;-)
pannkyss på er allihopa
SirB o Sulmeister ..tackar för gazzet till tomelilla .. 4 m 53 sek blankt
Shii... Fasen oxo. Det kändes lite....soft när jag kände på nyckelbenet Hoppas att du kryar på dig fort och att vi får se dig till våren igen.
Hej alla,
Jag är hemma med brutet nyckelben. Gör ont som f-n när jag rör mig men det fixar väl sig. Tack för den fina hjälpen av alla som stannade, det känns skönt att veta att vi hojåkare är så trevliga människor ;-)
pannkyss på er allihopa
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |