Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Maverick_ou812 skrev:
2380538 Rätt person som tog plats 33. Känner nog ingen mer IT kunnig. :)
Putsa nu upp det engelska loket. Vi vill inte se den såhär skitig.

Jag. IT kunnig :va Har ju bara grundläggande kunskaper inom detta område :D
Blir det körning så ska jag lägga på minst 2 lager vax och polera extra mycket.
Det var hemskt att se den engelska skönheten i detta bedrövliga skick :gnissla :skrämd

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Dede skrev:
2381713 Jag. IT kunnig :va Har ju bara grundläggande kunskaper inom detta område :D
Blir det körning så ska jag lägga på minst 2 lager vax och polera extra mycket.
Det var hemskt att se den engelska skönheten i detta bedrövliga skick :gnissla :skrämd
Hörrududu... det är du som rippar o zippar o donar o har dig så nog är IT kunskaperna mer än grundläggande.
Sen.. vaddå "om"?!? När heter det ju!
Att den engelska "skönheten" är skitig är väl inget konstigt, dom har ju konstruerat den så. Se bara på dina dubbla flugfångare fram. Kan det bli mer smutsvänligt? :va

Värre var det då med min Italienska donna, hon är inte gjord för att bli smutsig! Dammet ska bara virvla förbi i dom hastighetena hon är byggd för. :skrämd

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Maverick_ou812 skrev:
Värre var det då med min Italienska donna, hon är inte gjord för att bli smutsig! Dammet ska bara virvla förbi i dom hastighetena hon är byggd för. :skrämd

Hmmm. Italiensk donna säger du. Hon funkade ju som handdukstork i alla fall.
Och virvlade bör det ju ha gjort med alla dessa "race" detaljer som du hade på :rolleyes:

Bifogat

• touring.jpg
    touring.jpg
    89.9 KB · Visningar: 56
  • 1_Handduk.jpg
    1_Handduk.jpg
    94.4 KB · Visningar: 51

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Nya utrustningen kom precis skit nice så nu e de bara hoj o hjälm...o ja just de man kanske ska kunna få i vänster ben med...fick inte fotten förbi knäskyddet men annars sitter allt bra..så jäkla gla nu :banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Zenit skrev:
2383611 Nya utrustningen kom precis skit nice så nu e de bara hoj o hjälm...o ja just de man kanske ska kunna få i vänster ben med...fick inte fotten förbi knäskyddet men annars sitter allt bra..så jäkla gla nu :banana

Vad kul! Säg till när du är redo för en tur, så kommer jag med min bebbis..! :)

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Zenit skrev:
2383611 Nya utrustningen kom precis skit nice så nu e de bara hoj o hjälm...o ja just de man kanske ska kunna få i vänster ben med...fick inte fotten förbi knäskyddet men annars sitter allt bra..så jäkla gla nu :banana

Riktgt najs att höra!!!! Vad är det för hoj du har spanat in dig på? Vill ju veta så att man hinner byta upp sig om du nu hotar mig med en snabb jäkel...

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Swish skrev:
2383633 Vad kul! Säg till när du är redo för en tur, så kommer jag med min bebbis..! :)

Tack hojtar till när jag krängt in vänsterbenet osså :D

PGH skrev:
2383634 Riktgt najs att höra!!!! Vad är det för hoj du har spanat in dig på? Vill ju veta så att man hinner byta upp sig om du nu hotar mig med en snabb jäkel...

en ZX400R -94..mindre cc men lite mindre vikt o mer power fast jag får ju bara ha 25kw så..:hihi

Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Aaarrrrgggghhhhhh...jag vill ha SEMESTER!!!!!! :mad: :argpådato :huvet:huvet :mad: :argpådato
Eller byta jobb....fy FAAAN va tradet detta är!!!:mad: :argpådato :mad:

...så, nu har jag avreagerat mig. Var var vi nu? Jo....

Grattis Zenit! Hoppas att du blir nöjd med hojen sen...(om du får den)

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
JKay skrev:
2383682 Aaarrrrgggghhhhhh...jag vill ha SEMESTER!!!!!! :mad: :argpådato :huvet:huvet :mad: :argpådato

Jobbar du hela mycket nu eller? Kommer försöka ta mig ut i skogen i veckan om du e sugen? Du vet väl vad som startade i morse....

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
JKay skrev:
2383682 Aaarrrrgggghhhhhh...jag vill ha SEMESTER!!!!!! :mad: :argpådato :huvet:huvet :mad: :argpådato

kan säga att jag hade gärna kunnat gå o jobba istället för att bara sitta hemma...hojen har vi redan skrivit köpesavtal till så om den motsvarar vad annonsören sagt så blir den min nästa lördag..=)

Kazta skrev:
2383698
Jobbar du hela mycket nu eller? Kommer försöka ta mig ut i skogen i veckan om du e sugen? Du vet väl vad som startade i morse....

gissar på jakt du med gevär o jkay med kamera blir ju ett bra team :tummenupp

Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:

Din jäkla gnällspik! Byta jobb, kan ta mitt. Dålig lön, dåliga tider, allt är dåligt... Gnäller jag, nä då bara kallt konstaterar! Ut o putsa hojen o fixa hast.mätaren så du ser ordentligt hur sakta du kör...Allt skall vara klart till den 23 sep.

Kan meddela övriga att snart skall vi ut på rekrunda o kolla in goa grusvägar!!!:tungan

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
Zenit skrev:
2383699 kan säga att jag hade gärna kunnat gå o jobba istället för att bara sitta hemma...hojen har vi redan skrivit köpesavtal till så om den motsvarar vad annonsören sagt så blir den min nästa lördag..=)

Grattis Zenit!!! Fan va gött, kommer du att dra ner till Tyskland?? Bir det hojen som du skickade bilden på?? Gött i vilket fall som helst!! Hur lång tid tills du kan komma på benen igen??

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Kazta skrev:
2383698
JKay skrev:

Novemberkåsan, Femdagars, Tour de France i skogen:va Ingen aning, kan inte vara något kul för då hade jag säkerligen gnällt över att jag inte kunde vara med:rolleyes:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Kazta skrev:
2383720
Grattis Zenit!!! Fan va gött, kommer du att dra ner till Tyskland?? Bir det hojen som du skickade bilden på?? Gött i vilket fall som helst!! Hur lång tid tills du kan komma på benen igen??

Tack jo de blir den jag skicka bild på kommer dra ner nästa helg. Får se när man kommer på benen får inte göra nåt i princip innan den 28/8 ändå pga mjälten..känns lite fel att man ska på ultraljud e de inte nåt mer för tjejer :confused:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Zenit skrev:
2383745 känns lite fel att man ska på ultraljud e de inte nåt mer för tjejer :confused:

Du är helt rätt på det, mitt i prick, precis: det är nått för cheyer:tungan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...