Maverick_ou812 skrev:2380538Rätt person som tog plats 33. Känner nog ingen mer IT kunnig.
Putsa nu upp det engelska loket. Vi vill inte se den såhär skitig.
Hörrududu... det är du som rippar o zippar o donar o har dig så nog är IT kunskaperna mer än grundläggande.Dede skrev:2381713Jag. IT kunnig Har ju bara grundläggande kunskaper inom detta område
Blir det körning så ska jag lägga på minst 2 lager vax och polera extra mycket.
Det var hemskt att se den engelska skönheten i detta bedrövliga skick
Maverick_ou812 skrev:Värre var det då med min Italienska donna, hon är inte gjord för att bli smutsig! Dammet ska bara virvla förbi i dom hastighetena hon är byggd för.
Zenit skrev:2383611Nya utrustningen kom precis skit nice så nu e de bara hoj o hjälm...o ja just de man kanske ska kunna få i vänster ben med...fick inte fotten förbi knäskyddet men annars sitter allt bra..så jäkla gla nu
Zenit skrev:2383611Nya utrustningen kom precis skit nice så nu e de bara hoj o hjälm...o ja just de man kanske ska kunna få i vänster ben med...fick inte fotten förbi knäskyddet men annars sitter allt bra..så jäkla gla nu
Swish skrev:2383633Vad kul! Säg till när du är redo för en tur, så kommer jag med min bebbis..!
PGH skrev:2383634Riktgt najs att höra!!!! Vad är det för hoj du har spanat in dig på? Vill ju veta så att man hinner byta upp sig om du nu hotar mig med en snabb jäkel...
JKay skrev:2383682Aaarrrrgggghhhhhh...jag vill ha SEMESTER!!!!!!
Eller byta jobb....fy FAAAN va tradet detta är!!!
Jobbar du hela mycket nu eller? Kommer försöka ta mig ut i skogen i veckan om du e sugen? Du vet väl vad som startade i morse....
...så, nu har jag avreagerat mig. Var var vi nu? Jo....
Grattis Zenit! Hoppas att du blir nöjd med hojen sen...(om du får den)
Kazta skrev:2383698
Jobbar du hela mycket nu eller? Kommer försöka ta mig ut i skogen i veckan om du e sugen? Du vet väl vad som startade i morse....
...så, nu har jag avreagerat mig. Var var vi nu? Jo....
Grattis Zenit! Hoppas att du blir nöjd med hojen sen...(om du får den)
Zenit skrev:2383699kan säga att jag hade gärna kunnat gå o jobba istället för att bara sitta hemma...hojen har vi redan skrivit köpesavtal till så om den motsvarar vad annonsören sagt så blir den min nästa lördag..=)
Grattis Zenit!!! Fan va gött, kommer du att dra ner till Tyskland?? Bir det hojen som du skickade bilden på?? Gött i vilket fall som helst!! Hur lång tid tills du kan komma på benen igen??
Kazta skrev:2383698JKay skrev:2383682Aaarrrrgggghhhhhh...jag vill ha SEMESTER!!!!!!
Novemberkåsan, Femdagars, Tour de France i skogen Ingen aning, kan inte vara något kul för då hade jag säkerligen gnällt över att jag inte kunde vara med
Kazta skrev:2383720
Grattis Zenit!!! Fan va gött, kommer du att dra ner till Tyskland?? Bir det hojen som du skickade bilden på?? Gött i vilket fall som helst!! Hur lång tid tills du kan komma på benen igen??
Kazta skrev:2383743Tänkte köra RR i skogen a la´ knutstorp!!
Kör på fälgen, har inte råd med däckPGH skrev:2383746Bara po me åffråddäcken
Zenit skrev:2383745känns lite fel att man ska på ultraljud e de inte nåt mer för tjejer
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|