HbgQ
Guest
PGH skrev:2470938Nä, det regnar fortfarande i Sandby;-)
Jag menade ju i Metropolen där jag bor..
Mavve bor ju bara ett stenkast från mig..Han har säkert oxå sol
HbgQ skrev:2470943
Jag menade ju i Metropolen där jag bor..
Mavve bor ju bara ett stenkast från mig..Han har säkert oxå sol
PGH skrev:2470967Jag sökte på eniro efter Metropolen men det fanns inte. Däremot så finns Sandby, alltså är det avgjort. Sandby=metropolen. Allting snurrar runt Sandby.
NTV janne skrev:2470992Har ni inga jobb att skötta utan sitter hemma och surfar hela dan..??
Jag måste dra in pluringar för att betala hem och familj. Sen "lite fickpengar till mig själv..
NTV janne skrev:2470992Har ni inga jobb att skötta utan sitter hemma och surfar hela dan..??
Jag måste dra in pluringar för att betala hem och familj. Sen "lite fickpengar till mig själv..
HbgQ skrev:2471000Sitter hemma och jobbar.. iaf mellan inläggen på sporthoj
PGH skrev:2471017Yeh, sure Vad drömde du sen???
Isengrim skrev:2471081Hmmm....nu ska vi se....tokgazza på lördag.....hmm......SJÄLVKLART!!!
Så ni får släpa på en snålläning också!
Jag vill ligga bakom Mavve då, för han kör väl den ultra-hypersnabba gruppen?
HbgQ skrev:2471087Öhh du är medveten om att Mavve kör Ducati va?
Ultra-hypersnabba gruppen måste ju bli PGH..Han kör iaf gixxer
Isengrim skrev:2471099Hmmm...tänkte inte på det...fast PGH brukar ju köra ifrån sin grupp...eller...ja, hamna lite efter snarare , så då kan man ändå inte räjsa med honom....*suck Va svårt det blev nu.....
PGH skrev:2471114Det där är preskiberat sedan länge, hurru du du!!! Och krångla inte till det. Jag är snabb, helt enkelt. Men jag skall låta Mavve köra först för då får jag en chans att gasa ikapp OCH om.
SirWankalot skrev:2471082Sandby har jag aldrig hört talas om.
Glöm det, du tar förstagruppen, det är ju din runda.PGH skrev:2471114Det där är preskiberat sedan länge, hurru du du!!! Och krångla inte till det. Jag är snabb, helt enkelt. Men jag skall låta Mavve köra först för då får jag en chans att gasa ikapp OCH om.
Maverick_ou812 skrev:2471272Glöm det, du tar förstagruppen, det är ju din runda.
Dessutom kan vi som kommer efter dig sprida ut oss enklare när det blir skallgångsdags.
Välkommen tillbaka till Skåne Isengrim!
Maverick_ou812 skrev:2471272Glöm det, du tar förstagruppen, det är ju din runda.
Dessutom kan vi som kommer efter dig sprida ut oss enklare när det blir skallgångsdags.
Välkommen tillbaka till Skåne Isengrim!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |