Micke_Nilsson
Kan man muta nån till bättre väder? =)
Mycke snack här men inte mycke om att åka hoj....
Lurad? näe, jag betalar bara mat och bensin, inte för bana och boendeskog skrev:2386789Brrr septenber, då blir det nog snö o storm. Ligger inte Monza typ i Dalarna.. Känn dig luuuurad.
skog skrev:2386789Brrr septenber, då blir det nog snö o storm. Ligger inte Monza typ i Dalarna.. Känn dig luuuurad.
Micke_Nilsson skrev:2387266Mycke snack här men inte mycke om att åka hoj....
skog skrev:2386789Brrr septenber, då blir det nog snö o storm. Ligger inte Monza typ i Dalarna.. Känn dig luuuurad.
Marcus_72 skrev:2391505Se där ja, en till som sålt.
Ja, själv fick jag prova Kjelle's Kawa igår... den gick gôtt
Fick lindrat den värsta abstinensen.
Känner en kille som säljer Öhlinsgrejjerskog skrev:2394496Passar min plånbok bättre. Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu.
O näe Sensei jag kommer inte att hjula med denna heller.. O du vet du varför jag kan inte O kommer aldrig att lära mig heller.
skog skrev:2394496Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu.
O näe Sensei jag kommer inte att hjula med denna heller.. O du vet du varför jag kan inte O kommer aldrig att lära mig heller.
Marcus_72 skrev:2401439En R1, ska du skaffa turkmoppe
Kul att det är fler än jag som vill ha båda hjulen i backen...
skog skrev:2394496Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu.
Det finns några av dem, men mitt problem just nu är att jag vill ha den för gatan också... Alltså möjlighet att regga den. Hittade en i Dalarna, men den blev såld, precis framför näsan. En nyare R1 som är kraschad går också brasvampe skrev:
skog skrev:2401470Hahaha näe men en moppe som det finns mycket reservdelar till..
Marcus_72 skrev:2405515Det är bra.
Angående imorgon så undrar jag hur stort intresset är för en liten fest....egentligen
En del utav er verkar ha ebb i kassan.....
En enklare samling på verandan eller hamnmagasinet, dricka lite bärs och slänga käft.....kan det var nåt?
18-19 tiden...
Jo nog är det ebb i kassan.. Och jag jobbar till kl 21:15 är gärna på efter jobbet annars...Marcus_72 skrev:2405515Det är bra.
Angående imorgon så undrar jag hur stort intresset är för en liten fest....egentligen
En enklare samling på verandan eller hamnmagasinet, dricka lite bärs och slänga käft.....kan det var nåt?
18-19 tiden...
Iceman1975 skrev:2405559Börjar det närma sig för flytt nu?
Då är det väll du som bjuder..
SENSEI skrev:2405609Jo nog är det ebb i kassan.. Och jag jobbar till kl 21:15 är gärna på efter jobbet annars...
Har ju varit semester... så hög bensinräkning.. samt en del annat denna månad..Marcus_72 skrev:2405829Jo, nu e det nära.....Månda' går lasset.
Hjälper du mig lasta flyttbilen då?
Vad gör ni med pengarna?
E de hojpryttlar för hela slanten...
Ja det blir nog en lita stund in i skymmningen...
Marcus_72 skrev:2405829Jo, nu e det nära.....Månda' går lasset.
Hjälper du mig lasta flyttbilen då?
Marcus_72 skrev:2405515Det är bra.
18-19 tiden...
Arne_Duck skrev:2406514Det kan du ge dig faan på, ja ebb alltså. Men i morgon är det lön o jag tänkte ta en öl ändå. Så magasinet?
Iceman1975 skrev:2406481Ajj.. Vad ont jag fick i ryggen helt plötsligt..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|