preem i vagnhärad lr?
Yes!
Men det blir nog bara en liten tur till Gnesta lr nåt sånt. Måste vara tillbaka i vhd senast kl 17.
preem i vagnhärad lr?
En liten berättelse:
...........................
Kommer upp till kyrkogården ... vad möter oss där .. 5 polisbilar, laserpicka och en lillebror som tar av sig hjälmen ....
En liten berättelse:
Jag och frugan skulle ta en sväng till huddinge . åker lungt över klaffbron och ställer oss i kön som de pensionärer vi är.
Se baken på en cykel mellan filerna som ser bekant ut .. är det inte lillebror (wassup) ..... Det slår om till grönt och den misstänkta lillebrorn drar i väg .. upp med framhjulet .. brööööl .. hörs långt bak i kön .... Asch då bryr vi oss inte om att åka ikapp för att vinka ..
Kommer upp till kyrkogården ... vad möter oss där .. 5 polisbilar, laserpicka och en lillebror som tar av sig hjälmen ....
fyfan...jag lider med dig!![]()
Ta det lugnt nu på dagarna, vet om 3 stora poliskontroller bara idag i tälje. I backen på sthlmsvägen, vid scaniarinken och statoil järnagatan....vid verkstadsvägen igår. dom är på hugget nu..![]()
fyfan...jag lider med dig!![]()
Ta det lugnt nu på dagarna, vet om 3 stora poliskontroller bara idag i tälje. I backen på sthlmsvägen, vid scaniarinken och statoil järnagatan....vid verkstadsvägen igår. dom är på hugget nu..![]()
Det som vanligt! Helt galna i en eller två månader och sen ser man inte skymten av dom på hela sommarn...
mmm har inget annat val än att ta det lungt nu på dagarna.
nej fan vad tungt.Har du fått tiden bestämd eller, vilken hastighet sköt dom på?
ja dom drog kortet idag, fick typ 48 timmar att köra på.
så jag väntar tydligen papper från länsstyrelsen. har aldrig blivit av med lappen. inte ens en fortkörningsböter, så jag vet inte riktigt hur det går till.
men hastigheten behövs nog inte nämna. mer än lite mer än 30 för fort iaf![]()
ja ja då e livet slut detta år![]()
![]()
![]()
.
Kan bara instämma. Surt! riktigt surt!2849186Min vän! Du har mitt medlidande![]()
Kan bara instämma. Surt! riktigt surt!
@ busz
Åkte du vägen mellan mölnbo och järna runt kl. 17 igår??
Isf mötte jag dig.
Kan bara instämma. Surt! riktigt surt!
@ busz
Åkte du vägen mellan mölnbo och järna runt kl. 17 igår??
Isf mötte jag dig.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |