Södertäljefolk som vill köra!!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Någon som vet vart man kan köpa startgas i Södertälje?
Tänkte slippa åka runt och leta

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Någon som ska ut och köra ikväll??

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Någon som ska ut och köra ikväll??

Jag hade kanske häng på om jag hinner med er på snabba motorcyklar :)

Skämt å sido, än så länge har jag bara lätt kort och sen har 125:an gått förbi servicen med 30mil redan. Känns inte som om jag ska åka så mycket mer. Mest för stämpeln i bokens skull.

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Idag var jag ute på F18 med 660'n. När jag kom dit var det redan två läskiga gubbar där (sådana som man kör upp med). Skit tänkte jag men frågade iaf om jag inte kunde få träna lite.

Var där hela helgen utan att köra en meter, satt i "skolbänken". såg dig säkert när vi satt utomhus.

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Var där hela helgen utan att köra en meter, satt i "skolbänken". såg dig säkert när vi satt utomhus.

De var som fasen! Jag var där med farsan, han på 660 och jag på 125. Vi kom dit vid 15:00 tiden och då kom en lång kille, rakad på huvet och låste upp lådan till konorna.

Lustigt hur man precis går runt folk på sporthoj eftersom man inte vet hur de ser ut ännu. Får kanske chansen att bekanta mig med några av er vid slussgrillen om 125:an är kvar då :)

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Vi var inte vid banorna. Vi satt på en uteplats på högersida sett från infarten till F18.

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Hahahaha.
Hur hittade du den filmen?

"Familj/norsk film från 1990 av Martin Asphaug med Brit Elisabeth Haagensli, Espen Skjønberg och Martin Bliksrud"

Måste ju var ett Oscarsämne.:rolleyes:

bläddra igenom alla sidor för filmer 2 för 199:tummenupp
och då såg man den:D

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Oj, vad det snurrade runt en massa Bumsar i Södertälje och runt om igår..
Så ta det lugnt på vägarna så ni får behålla kortet resten av året också.

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Last edited:

Skuggan

Guest
Oj, vad det snurrade runt en massa Bumsar i Södertälje och runt om igår..
Så ta det lugnt på vägarna så ni får behålla kortet resten av året också.

I söndags på gamla nyköpingsvägen strax innan järna vid eneby hade dem fest! laserpistoler, hojjar och bilar. Man kan tro att det inte finns något annat för dem att göra.. Mötte en hojbroder ett par hundra meter innan som vinkade åt mig att slå av.. :bow o tur var det annars hade det blivit åka av!

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Jo, hamnade bakom en på väg till skolan och mötte en stillastående med blåljusen på vägen hem :gnissla

Fick en med blåljus o sirener på efter mig i backen upp motkyrkogården, och då jag inte prixis kört sakta blev jag lite nervös..... men de ville bara förbi, hade bråttom som faan in förbi Jet och in i wedaområdet...

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Fick en med blåljus o sirener på efter mig i backen upp motkyrkogården, och då jag inte prixis kört sakta blev jag lite nervös..... men de ville bara förbi, hade bråttom som faan in förbi Jet och in i wedaområdet...

Åfan vilken tid? För jag mötte en Saab i full rulle och blåljus på inne i stan strax efter 16:00

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
I söndags på gamla nyköpingsvägen strax innan järna vid eneby hade dem fest! laserpistoler, hojjar och bilar. Man kan tro att det inte finns något annat för dem att göra.. Mötte en hojbroder ett par hundra meter innan som vinkade åt mig att slå av.. :bow o tur var det annars hade det blivit åka av!

Tur att de inte stod där när jag passerade..
De verkar vara riktigt på hugget på den vägen iår.:gnissla

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...