Södertäljefolk som vill köra!!

DIIAZ

:)
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
Röd R6
brukar några träffas å köra runt järna /trosa på sommrarna??? lämnar sthlm för mörkö på sommrarna ;) långt va ...men har ingen direkt koll på bra stäckor!!! tips?????

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
2925200 brukar några träffas å köra runt järna /trosa på sommrarna??? lämnar sthlm för mörkö på sommrarna ;) långt va ...men har ingen direkt koll på bra stäckor!!! tips?????
Där åks det rätt ofta, även ut på mörkö och runt.

Bara hålla koll här så får du hänga med på lite rundor och lära dig hitta nya härliga vägar.

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4
brukar några träffas å köra runt järna /trosa på sommrarna??? lämnar sthlm för mörkö på sommrarna ;) långt va ...men har ingen direkt koll på bra stäckor!!! tips?????

Jag som tänkte åka ut till trosa om nån timme eller så...men så snabbt kanske du inte hade tänkt! :tungan

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Hej!

Har precis flyttat hit från dom småländska skogarna, vore trevligt med lite sällskap och guidning på vägarna runt södertälje och söderut, har ingen koll var man skall åka för att hitta dom riktigt roliga vägarna, tips emotses med glädje.

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
:tummenupp gooooood det blir perfect!! har inte sett så mycket bågar här ute förutom alla harleys :)

Jag snurrar runt i krokarna lite då och då, och inte fan har jag en Harley. . Har du inget annat för dig på Söndag så är det Gruppkörning från Nyköping med Skitfrän Mc. Samling kl 11.00 på McDonalds i Nyköping. Finns en tråd om det. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152376

Kul med fler tjejer som kör hoj. :tummenupp

DIIAZ

:)
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
Röd R6
Jag snurrar runt i krokarna lite då och då, och inte fan har jag en Harley. . Har du inget annat för dig på Söndag så är det Gruppkörning från Nyköping med Skitfrän Mc. Samling kl 11.00 på McDonalds i Nyköping. Finns en tråd om det. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152376

Kul med fler tjejer som kör hoj. :tummenupp

visst är det :banana ja va kul är jag kvar så kommer jag dit ...... om jag hittar till nyköping :huvet

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Hej!

Har precis flyttat hit från dom småländska skogarna, vore trevligt med lite sällskap och guidning på vägarna runt södertälje och söderut, har ingen koll var man skall åka för att hitta dom riktigt roliga vägarna, tips emotses med glädje.

Vi hojtokar brukar utgå från slussgrillen i södertälje nära marenplan så ALLA NYA håll kolla på tråden som tidigare nämnts så lär du/ni dig/er att hitta här runtomkring.

NU har vi flyttat "nästan" det mesta så man kan bli "hoj"social igen, tiden räcker nog till igen. :tummenupp //Heli

FreddeH

La Famiglia aprilia Svezia
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Tuono 1127 R och en Mille
NU har vi flyttat "nästan" det mesta så man kan bli "hoj"social igen, tiden räcker nog till igen. :tummenupp //Heli

Ja, vart har ni tagit vägen? Hörde rykten...

Tur du har öron, annars skulle huvudet gå av på mitten pga ditt stora smajl när du kört den de första gångerna!!:pannkyss

Sover alla här på tråden??:va

Vad menar du? :D :hoppskrat

Last edited:

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Om någon ska ut och busa ikväll eller någon annan dag i helgen så hör av er till mig :) Men tänk på att min hoj inte gör mer än 140 :tungan

Kommer vara utan internet i helgen så därför hamnar nummret här

070 4877040 /Oskar

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Ajfan, att man missade turen som gick i nyköping.

Hur blev det med den rundan?

Själv blev det 25 mil både söder och norr om sthlm.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy