SENSEI skrev:Tack för sällskapet Heli OCH Svampe![]()
Det var kul som attans![]()
Nedrans jag missade er igenSENSEI skrev:Tack för sällskapet Heli OCH Svampe![]()
Det var kul som attans![]()
Absolutely...same place as usual? Den-dära-grillen-där-i-Slöddertälje-där-hm-vad-den-nu-heter-där-jag-stannade-tilll-sist-bara-för-att-jag-tyckte-det-var-Svampes/Helis-hoj-jag-såg-där-men-ack-så-fel-jag-hade?SENSEI skrev:Vid torrt väder imorgon förmiddag.. någon som är sugen?
Typ vid 11 tiden... ???
Ace Niki skrev:Absolutely...same place as usual? Den-dära-grillen-där-i-Slöddertälje-där-hm-vad-den-nu-heter-där-jag-stannade-tilll-sist-bara-för-att-jag-tyckte-det-var-Svampes/Helis-hoj-jag-såg-där-men-ack-så-fel-jag-hade?
SENSEI skrev:Jupps där är det
Bara det inte regnar så är jag där kl 11
Lämna ida till mirreHeli skrev:Jag vill men svampe jobbar ju idag,
tror du det funkar att silvertejpa fast Ida på hojen?![]()
Får väl komma ner och titta på er när ni åker ivägoch käka en glass lr nåt.
SENSEI skrev:Lämna ida till mirre
Det där med silvertejp var ju ingen dålig ide... lägg na över tanken sen tejpar du ihop händer och fötter![]()
Jo var vi hade turen på vår sida.. mestadels iaf... Kul körning.Ace Niki skrev:Turen idag blev ju riktigt trevlig, Sensei. Vi klarade ju oss riktigt bra från regnmolnen ändå. Jag hänger gärna med på en tur nästa helg också om inget oförutsett dyker upp!
Trist med din polare's kommentar "aha det var du som slog runt va, höhö..." vid Rosenhill. Killar av den sorten är inte sena med gliringar till tjejer, jag vet och jag försöker inte bry mig eftersom de troligtvis bara är rädda för tjejer som tar plats i "deras" värld. Men jag är jäkligt trött på det, särskilt också när man vet att det cirkulerar en massa historier om det som dessutom inte är sanna.
/AN
Du kan alltid lite på migskog skrev:Halloooo Det verkar vara lite dött med åkningar nuförtiden vad har hänt... Det verkar mest vara dom trogna (Sensei, heli o svante) som annonserar körning. Jaa, jag har kanske heller inte varit den mest aktiva.. Men men, tänkte vi kunde göra ett nappartag att tex försöka få i hopp en hel hoper med 2 hulingar, vad sägs om nästa helg o åka o fika tex till åstugan eller något annat utflyktsmål?? Ta en tur på en ca 3-4 timmar med en 20 tal fina skrevraketer. Nå täljebor med omnejd vad sägs? //Skog
Ledsen om min kommentar tog så hårt på dig, det var inte meningen, men va fan alla klotar väl förr eller senare!? Och du kan vara lugn tjejer får ta så mycket plats dom orkar i min värld..Ace Niki skrev:Trist med din polare's kommentar "aha det var du som slog runt va, höhö..." vid Rosenhill. Killar av den sorten är inte sena med gliringar till tjejer, jag vet och jag försöker inte bry mig eftersom de troligtvis bara är rädda för tjejer som tar plats i "deras" värld. Men jag är jäkligt trött på det, särskilt också när man vet att det cirkulerar en massa historier om det som dessutom inte är sanna.
/AN
OK.heigo skrev:Ledsen om min kommentar tog så hårt på dig, det var inte meningen, men va fan alla klotar väl förr eller senare!? Och du kan vara lugn tjejer får ta så mycket plats dom orkar i min värld..
Ps. Jar är inte sen med gliringar till någon oavsett kön...
SENSEI skrev:Jag kommer vid ca 16:30-17 tiden stå nere på karlsson om vädret tillåter för att åka en sväng ikväll...
Någon mer som är sugen?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy