Södertäljefolk som vill köra!!

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
SENSEI skrev:
Tack för sällskapet Heli OCH Svampe :)
Det var kul som attans :tummenupp
Nedrans jag missade er igen :huvet Åkte helt själv runt halva Sörmland igår
Edit: Var iofs helt underbart, bästa hojdagen hittills. Träffade några SHare vid Trekanten i Mariefred också.
 
Last edited:

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Vid torrt väder imorgon förmiddag.. någon som är sugen?

Typ vid 11 tiden... ???
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
SENSEI skrev:
Vid torrt väder imorgon förmiddag.. någon som är sugen?

Typ vid 11 tiden... ???
Absolutely...same place as usual? Den-dära-grillen-där-i-Slöddertälje-där-hm-vad-den-nu-heter-där-jag-stannade-tilll-sist-bara-för-att-jag-tyckte-det-var-Svampes/Helis-hoj-jag-såg-där-men-ack-så-fel-jag-hade?
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Ace Niki skrev:
Absolutely...same place as usual? Den-dära-grillen-där-i-Slöddertälje-där-hm-vad-den-nu-heter-där-jag-stannade-tilll-sist-bara-för-att-jag-tyckte-det-var-Svampes/Helis-hoj-jag-såg-där-men-ack-så-fel-jag-hade?

Jupps där är det :)
Bara det inte regnar så är jag där kl 11
 

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y
SENSEI skrev:
Jupps där är det :)
Bara det inte regnar så är jag där kl 11


Jag vill men svampe jobbar ju idag,

tror du det funkar att silvertejpa fast Ida på hojen? :4skrika
Får väl komma ner och titta på er när ni åker iväg :( och käka en glass lr nåt.
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Heli skrev:
Jag vill men svampe jobbar ju idag,

tror du det funkar att silvertejpa fast Ida på hojen? :4skrika
Får väl komma ner och titta på er när ni åker iväg :( och käka en glass lr nåt.
Lämna ida till mirre :)

Det där med silvertejp var ju ingen dålig ide... lägg na över tanken sen tejpar du ihop händer och fötter :tummenupp
 

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y
SENSEI skrev:
Lämna ida till mirre :)

Det där med silvertejp var ju ingen dålig ide... lägg na över tanken sen tejpar du ihop händer och fötter :tummenupp


Går inte längre då svampe brummade iväg till jobbet med moppen,

men om Mirre vill följa med äta glass så be henne ringa mig, vi tar nog bilen ner hehe.
 

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Södertälje/pershagen
Hoj
Obesiktigad...
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ heeeeej

Halloooo Det verkar vara lite dött med åkningar nuförtiden vad har hänt... Det verkar mest vara dom trogna (Sensei, heli o svante) som annonserar körning. Jaa, jag har kanske heller inte varit den mest aktiva.. Men men, tänkte vi kunde göra ett nappartag att tex försöka få i hopp en hel hoper med 2 hulingar, vad sägs om nästa helg o åka o fika tex till åstugan eller något annat utflyktsmål?? Ta en tur på en ca 3-4 timmar med en 20 tal fina skrevraketer. Nå täljebor med omnejd vad sägs? //Skog
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Turen idag blev ju riktigt trevlig, Sensei. Vi klarade ju oss riktigt bra från regnmolnen ändå. Jag hänger gärna med på en tur nästa helg också om inget oförutsett dyker upp!

Trist med din polare's kommentar "aha det var du som slog runt va, höhö..." vid Rosenhill. Killar av den sorten är inte sena med gliringar till tjejer, jag vet och jag försöker inte bry mig eftersom de troligtvis bara är rädda för tjejer som tar plats i "deras" värld. Men jag är jäkligt trött på det, särskilt också när man vet att det cirkulerar en massa historier om det som dessutom inte är sanna.

/AN
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Ace Niki skrev:
Turen idag blev ju riktigt trevlig, Sensei. Vi klarade ju oss riktigt bra från regnmolnen ändå. Jag hänger gärna med på en tur nästa helg också om inget oförutsett dyker upp!

Trist med din polare's kommentar "aha det var du som slog runt va, höhö..." vid Rosenhill. Killar av den sorten är inte sena med gliringar till tjejer, jag vet och jag försöker inte bry mig eftersom de troligtvis bara är rädda för tjejer som tar plats i "deras" värld. Men jag är jäkligt trött på det, särskilt också när man vet att det cirkulerar en massa historier om det som dessutom inte är sanna.

/AN
Jo var vi hade turen på vår sida.. mestadels iaf... Kul körning.
Hmm kan förstå att det kan kännas.. får en hel del gliringar jag med då jag faktist skrotade 2 hojar förra säsongen... Men ta det med jämnmod.. bara låta det rinna av.. inte så lätt alla gånger...
Vi gör alla misstag. Det är dem vi lär oss av... Samt av andras misstag :)

Tack för idag
//SENSEI
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
skog skrev:
Halloooo Det verkar vara lite dött med åkningar nuförtiden vad har hänt... Det verkar mest vara dom trogna (Sensei, heli o svante) som annonserar körning. Jaa, jag har kanske heller inte varit den mest aktiva.. Men men, tänkte vi kunde göra ett nappartag att tex försöka få i hopp en hel hoper med 2 hulingar, vad sägs om nästa helg o åka o fika tex till åstugan eller något annat utflyktsmål?? Ta en tur på en ca 3-4 timmar med en 20 tal fina skrevraketer. Nå täljebor med omnejd vad sägs? //Skog
Du kan alltid lite på mig :)
 

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Söder om stan
Hoj
En blå..
Ace Niki skrev:
Trist med din polare's kommentar "aha det var du som slog runt va, höhö..." vid Rosenhill. Killar av den sorten är inte sena med gliringar till tjejer, jag vet och jag försöker inte bry mig eftersom de troligtvis bara är rädda för tjejer som tar plats i "deras" värld. Men jag är jäkligt trött på det, särskilt också när man vet att det cirkulerar en massa historier om det som dessutom inte är sanna.

/AN
Ledsen om min kommentar tog så hårt på dig, det var inte meningen, men va fan alla klotar väl förr eller senare!? Och du kan vara lugn tjejer får ta så mycket plats dom orkar i min värld..

Ps. Jar är inte sen med gliringar till någon oavsett kön...
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
heigo skrev:
Ledsen om min kommentar tog så hårt på dig, det var inte meningen, men va fan alla klotar väl förr eller senare!? Och du kan vara lugn tjejer får ta så mycket plats dom orkar i min värld..

Ps. Jar är inte sen med gliringar till någon oavsett kön...
OK.
(två bokstäver till för att kunna posta)
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Jag kommer vid ca 16:30-17 tiden stå nere på karlsson om vädret tillåter för att åka en sväng ikväll...
Någon mer som är sugen?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top