SENSEI skrev:Samling vid Carlssons kl 11:00
3 juli är det SM i Roadracing på Linköpings motorstadion. Går kvalen över förväntan så ska inte bara Penguin vara med och tampas, utan även jag.
Så. Nu har jag precis bestämt resrutt åt er!
SENSEI skrev:Samling vid Carlssons kl 11:00
SENSEI skrev:Jag, Svampe och Heli har snackat om att försöka få ihop ett gäng för hojåka. Vi tänker ta en Rejäl tur med inplanerade stopp och fikaställen. Dvs det blir en tur på ett antal mil och timmar.
Vi hoppas på att få med oss ett bra gäng för trevlig hojåka på lite trevliga krokvägar och trevliga lögner vid trevliga fikaställen.
Det kommer bli ett anpassat tempo så att ingen känner sig stressad och har svårt att hinna med.
Hoppas att ni möter upp.
Samling vid Carlssons kl 11:00
Iceman1975 skrev:Låter intressant...
Nån bestämd resrutt?
Hade ni nån uppslutning idag då?
Mötte en viss brud idag kl 10:22 i Tälje.. Men inte ville hon hälsa..
SENSEI skrev:Jag, Svampe och Heli har snackat om att försöka få ihop ett gäng för hojåka. Vi tänker ta en Rejäl tur med inplanerade stopp och fikaställen. Dvs det blir en tur på ett antal mil och timmar.
Vi hoppas på att få med oss ett bra gäng för trevlig hojåka på lite trevliga krokvägar och trevliga lögner vid trevliga fikaställen.
Det kommer bli ett anpassat tempo så att ingen känner sig stressad och har svårt att hinna med.
Hoppas att ni möter upp.
Heli skrev:Hmm var möttes vi?
Iceman1975 skrev:Typ efter klaffbron...
Det var två hojar du mötte..
Hulken_1 skrev:Svampe på tanken och jag på sadeln.
Sen i väg på stora vägen körandes förbi både bilar och lastbilar, dom blev nog imponerade av våran körning, stabilt som fan hehe.
Men nu är det däcket inkört.
Ha det .....
Anneli skrev:Går kvalen över förväntan så ska inte bara Penguin vara med och tampas, utan även jag...
svampe skrev:Hehe. Det var kul ju, in med kopplingen och skrika "nu" så åkte nästa växel i.
Anneli skrev:Trodde jag iallafall. Nån som kan svetsa skelett?.
svampe skrev:Vad har du brutit?
Det är ju inte så skoj. Hoppas det läker fort.
svampe skrev:Vad har du brutit?
Det är ju inte så skoj. Hoppas det läker fort.
Anneli skrev:Några revben och "uppsplittrat" nyckelben. Har tillbringat natten inlagd på Enköpings lasarett eftersom jag givetvis fick en allergisk reaktion på medecinen. Men nu e jag hemma igen.
Aj, fan. Jag tar nog ett brutet nyckelben före revben. Men det är pest eller kolera.Anneli skrev:Några revben och "uppsplittrat" nyckelben. Har tillbringat natten inlagd på Enköpings lasarett eftersom jag givetvis fick en allergisk reaktion på medecinen. Men nu e jag hemma igen.
SENSEI skrev:Jag, Svampe och Heli har snackat om att försöka få ihop ett gäng för hojåka.
FreddeH skrev:Röststyrd låda!! Coolt!
svampe skrev:Jag har kollat upp en ev. runda.
I korta drag:
Södertälje till Gnesta, fika.
Gnesta till Stigtomta (utanför Nyköping)
Stigtomta till Malmköping, Fika vid Björndammen en bit norr om Malmköping.
Björndammen till Åkers styckebruk.
Sen lämplig väg hem, tex, över Nykvarn, Järna.
Jepp! Säljer ni sånt på firman?svampe skrev:Avis va?
FreddeH skrev:Nån som har en fräsch Small hjälm till salu eller att låna ut på söndag?
Vi måste ha en ny till Frida, hennes Shoei har visat sig lite för trång så hon får ont i skallen efter 30-40 min.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|